پژوهش کلید مهم ترقی/ پژوهشگران ما باید وابستگی کمتری داشته باشند

خبرگزاری شبستان: رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با بیان اینکه پژوهش یکی از کلیدهای مهم تلقی می شود، گفت: با پژوهش می توان گام های بسیار برداشت و پژوهشگران ما باید وابستگی کمتری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، رامین رحمانی، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، امروز (26 آذر) در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر گفت: هفته پژوهش مربوط به یک هفته نیست بلکه پژوهشگران ما یک سال با پژوهش زندگی می کنند.


وی بابیان اینکه پژوهشگر نمی تواند خود را محدود کند، افزود: پژوهشگر از سطوح مختلف برخوردار است و تفاوت های بسیاری در آن وجود دارد.


رحمانی با اشاره به اینکه اولین آثاری که تاثیر خواهد گذاشت برروی فرد است، اظهارداشت: پژوهشگران در کار کارشناسی نقش بسیاری دارند.


وی با اشاره به تلاش هایی که از سوی مردم صورت گرفته است، تصریح کرد: امروز که این جایگاه برای ما فراهم است فرصتی است تا بتوانیم برای مردم ارائه خدمت کنیم و بناست تا از طریق پژوهش مشکلات مردم و جامعه را برطرف کنیم.


رئیس دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان خاطرنشان کرد: ما زندگی پژوهشی داریم و نه هفته پژوهش که این مطلب برای جامعه بسیار باارزش خواهد بود.


وی یادآورشد: دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان از سوی استانداری گلستان مامور به برگزاری این برنامه شد که اگر این دانشگاه به هفته پژوهش کمک ندهد استان قادر به برگزاری آن نخواهد بود.


رحمانی اظهارامیدواری کرد: خوشحالیم که دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به عنوان یک دانشگاه اثرگذار در سطح استان محسوب می شود.


وی خاطرنشان کرد: اعتبارات تخصیص یافته به دانشگاه 50 درصد بوده است که این موضوع باعث شد تا در بحث پژوهش کمتر کار شود.


رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با بیان اینکه پژوهش یکی از کلیدهای مهم تلقی می شود، افزود: با پژوهش می توان گام های بسیار برداشت و پژوهشگران ما باید وابستگی کمتری داشته باشند.


وی اظهارداشت: تلاش برای پیشبرد اهداف جامعه پایان پذیر نیست چرا که جامعه، جامعه ای در حال رشد است و در هر لحظه با مسائل جدیدی آشنا می شود و تنها کلید این مشکلات از طریق پژوهش و پژوهشگران اتفاق خواهد افتاد.


پایان پیام/

 

کد خبر 324364

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha