طرح هدفمندی یارانه ها باعث دستیابی اقشار کم درآمد به حقوق واقعی شان می شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان گفت: با اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها، اقشار کم درآمد به حقوق واقعی خود دست خواهند یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان هرمزگان، مهدی مجلس آرا(15 آبان) در مراسم اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی امام علی(ع) شهرستان میناب، طرح هدمند سازی یارانه ها را بیانگر شجاعت و روحیه خدمتگزاری دولت دهم دانست و اظهار داشت: هدف دولت از اجرای این طرح این است که از اقشار کم درآمد جامعه به ویژه خانواده های تحت حمایت کمیته امداد حمایت بیشتری شود.

 

وی افزود: پس از اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها، شرایط خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی، مطلوب تر خواهد شد.

 

مجلس آرا در ادامه با اشاره به پیام معمار کبیر انقلاب به شورای مرکزی کمیته امداد در بدو تاسیس این نهاد خاطرنشان کرد: امام راحل(ره) در این پیام بر توجه و رسیدگی به وضعیت معیشتی افراد محروم و نیازمند جامعه تاکید کردند و فرمودند: " در امداد برنامه ای تدوین شود تا محرومان بتوانند روی پای خودشان بایستند. "

 

وی با بیان اینکه امداد با اجرای برنامه های مختلف ازجمله اشتغالزایی به سمتی پیش می رود که خانواده ها کمتر به مستمری نیازمند باشند، تصریح کرد: رویکرد کنونی کمیته امداد در راستای توانمند سازی خانواده های تحت حمایت است.

 

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اذعان کرد: در حال حاضر چهار هزار دانشجو وطلبه تحت پوشش از مزایای مختلف این نهاد مقدس بهره مند هستند.

 

مجلس آرا بیان داشت: دانش آموزان، دانشجویان و طلاب تحت حمایت کمیته امداد باید با خودسازی و سعی و تلاش در راه کسب علم و معرفت، الگویی برای سایرین باشند.

 

در این مراسم که با حضور مدیرکل کمیته امداد منطقه بشاگرد و رئیس اداره فرهنگی و آموزش کمیته امداد استان هرمزگان در ورزشگاه شهید بهشتی میناب برگزار شد از 120 نفر از نفرات برگزیده جشنواره امام علی(ع) تجلیل شد.

 

دومین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی امام علی(ع) با شرکت بیش از 300 دانش آموز عضو کانون های پیرو ولایت و دانش آموزان مجتمع های فرهنگی امام علی(ع) میناب و مجتمع فرهنگی زنده یاد عبدالله والی بشاگرد در شهرستان میناب برگزار شد.

 

 

پایان پیام/
 

کد خبر 3247

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha