مجامع بین المللی در برابر جنایات منطقه عکس العلمل نشان دهند

خواهران طلبه جامعه المصطفی العالمیه با تجمع اعتراض آمیز نسبت به وضعیت مردم بحرین، با صدور بیانیه ای از مجامع بین المللی خواستند تا در برایر جنایت اتفاق افتاده در منطقه عکس العمل نشان دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، طلاب خواهر شرکت کننده در این تجمع با صدور بیانیه ای مراتب اعتراض خود را نسبت به فجایع اتفاق افتاده در بحرین اعلام کردند.

 

متن بیانیه به شرح زیر است:

 

امروز ما بانوان مسلمان متعهد از تمامی کشورهای جهان و اقشار مختلف بانوان ایرانی در این مکان مقدس گرد هم آمده ایم تا اعلام کنیم: با تمام وجود از سوزاندن قرآن و کتاب های مقدس دینی، تخریب و بستن مکان های عبادی و مساجد و توهین به مقدسات ابراز انزجار می کنیم و اعتراض خود را نسبت به تشیع شهدا و عزاداری برای شهدای انقلاب های اخیر خاصه در کشور بحرین اعلام می کنیم.

 

همچنین تنفر و انزجار خویش را از رفتار قبیحانه، بی رحمانه و ضد انسانی دولت های مستبد خاصه دولت بحرین که با انواع ضرب و شتم، کشتار، حقارت، قتل عمد و شکنجه روحی و جسمی بر علیه زنان و مردان، کودکان و خردسالان بی دفاع و مظلوم اقدام کنند، اعلام می داریم.

 

ما انزجار خویش را از اقدامات بی شرمانه دشمنان خونخوار به دلیل حمله و زندانی کردم وحشیانه دختران بحرینی، حمله به پزشکان، پرستاران، معلمان، مدیران، دانشجویان و حتی دختران دانش آموز راهنمایی و دبیرستانی، زنان شاعره و نویسندگان، خبرنگاران و خانم های خانه دار و سه زن باردار بحرینی به گوش جهانیان می رسانیم.

 

در این بیانیه تصریح شده است: ما عصبانیت و انزجار خود را از اقدام تاسف برانگیز در برخی کشورهای اسلامی خاصه بحرین بر علیه کارگران زحمتکش، اساتید و مسئولان دانشگاه ها، کارمندان، دانش پژوهان و دانشجویانی که فرصت تحقیق و پژوهش و علم آموزی از آنان گرفته شده و نیز کارمندان، ورزشکاران و طبقات مختلف جامعه اعلام می کنیم.

 

ما از مجامع بین المللی مانند سازمان ملل، سازمان کنفرانس اسلامی و مجمع حقوق بشر درخواست می کنیم که دولت های مستکبر منطقه را از تجاوز و بی رحمی بر علیه مردم بی دفاع باز داشته و زمینه برقراری دموکراسی و انتخابات آزاد مردمی را در این کشورها برقرار کنند.

 

زمینه آزادی زندانیان سیاسی به ویژه زنان و کودکان مظلوم باید هر چه زودتر فراهم شده و دست غارتگران به اموال مردم و بیت المال کوتاه و در اسرع وقت به اشد مجازات محکوم شوند.

 

در پایان این بیانیه آمده است: مطالبات ما زنان مسلمان و غیور همراه با بانوان و مردم کشورهای اسلامی برکناری حکومت های مستبد و ظالم و برقرای آزادی و حکومت مردمی عادلانه و احقاق حقوق از دست رفته مردم مظلوم است، بنابراین به خواهران خود در تمام کشورهای اسلامی اعلام می کنیم که شما تنها نیستید، خدا با شماست و ما هم در حد توان خود از شما حمایت کرده، به درستی که خداوند شنوا و اجابت کننده است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 32488

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha