ایران اسلامی به واسطه خون شهدا در جایگاه اصلی خود ایستاده است

خبرگزاری شبستان: مشاور نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی به واسطه خون شهدا در جایگاه اصلی خود در جهان ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار سرتیپ خسرو عروج، مشاور نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی(27 آذر) در همایش یادگاران و تجلیل از خانواده های شاهد و ایثارگر دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب امری ضروری است چرا که به واسطه خون پاک این عزیزان امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار است.


وی با اشاره به دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس افزود: در جنگ تحمیلی ایران، همه افراد اعم از پیرو و جوان غنی‌ و فقیر در کنار ایستاده و با اتحاد و همدلی و گوش به فرمان ولایت در مقابل توطئه های دشمن ایستادگی کردند.
 

سردار عروج با بیان اینکه رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس، با ایثار و از خود گذشتگی ها، جان خود را فدا کردند، ادامه داد: این امر به جهانیان نشان دادند که جهاد در راه خدا بالاتر از هر چیز دیگری مقدس است.


مشاور نظامی فرمانده سپاه پاسداران پیروی از راه شهدا را تکلیف بر همگان دانست و تصریح کرد: در جامعه کنونی نیز با وجود تهاجمات نرم و تعهدیدات مقابله می کنیم و رعایت عدل و انصاف در جامعه را ضروری می دانیم.


این مقام مسوول بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران برگفته از قیام عاشوراست و رزمندگان ایران اسلامی با تاسی از سید و سالار شهدا در این راه گام نهاده و انقلاب را به پیروزی رساندند.


سردار عروج ادامه داد: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی باید ادامه دهنده راه شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس باشند تا بتوانند هر چه بیشتر ایران اسلامی را به قله های عزت و افتخار برسانند.


پایان پیام/
 

کد خبر 324930

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha