نزدیکی و یگانگی با مردم ضامن ایجاد همکاری و آرامش در جامعه

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد گفت: هر قدر که در جامعه نزدیکی و یگانگی با مردم بیشتر احساس شود، آرامش و همکاری بیشتر در جامعه حاکم می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میر محمدی، استاندار یزد، صبح امروز ( 30 آذر) در مراسم تقدیر از معاون پیشین و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی جدید استانداری یزد، با بیان اینکه جلب مشارکت مردم در فعالیت های سیاسی و امنیتی یکی از مهمترین وظایف حوزه سیاسی استانداری می باشد، اظهار داشت: هر قدر که در جامعه نزدیکی و یگانگی با مردم بیشتر احساس شود، آرامش و همکاری بیشتر در جامعه حاکم می شود.


میرمحمدی، حوزه معاونت سیاسی استانداری را حوزه ای بسیار گسترده دانست و گفت: مسئولیت در این حوزه بسیار سنگین و دشوار است.


وی خواستار اولویت بخشی به انتظارات مردم در حوزه های مختلف شد و گفت: حضور مردم در عرصه های 8 سال دفاع مقدس و بسیج نشان دهنده علاقه مندی مردم در راستای مشارکت در فعالیت های سیاسی و امنیتی جامعه است.


استاندار یزد بر لزوم جذب مشارکت حداکثری مردم در فعالیت های گوناگون تاکید کرد و افزود: شکل گیری سیر مشخص، تنظیم روابط و توجه به آحاد مردم جامعه از مهمترین نکات در جذب این مشارکت می باشد.


وی با بیان اینکه نباید در مباحث سیاسی احساسات را مداخله داد، اظهار داشت: سمت و سوی جریانات سیاسی در کشور باید به سوی تفکر و در جهت کمک به نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.


استاندار یزد با اشاره به اینکه همه جریانات سیاسی تحکیم وحدت ملی را باید مد نظر خود قرار دهند، گفت: تضارب آرا، خرد جمعی را به دنبال دارد.


وی با اشاره به بحث امنیت استان تصریح کرد: مدیران استان باید الگوی قانون مداری باشند که با رعایت آن تبعیض دیگر وجود ندارد.


وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات غلامحسین دشتی در مدت چهار ساله خدمت خود در معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: محمد علی طالبی از خصوصیات بارزی همچون فرزند شهید بودن، تجربه کار در وزارت کشور، تحصیلات مرتبط، جوانی، شایستگی، وقار و متانت برخوردار است که دلیل انتخاب من به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری می باشد.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 325647

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha