برگزاری دومین جشنواره فرهنگی و هنری"بچه های مسجد" در خراسان رضوی

خبرگزاری شبستان: برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری "بچه های مسجد" ویژه اعضای کانون های مساجد خراسان رضوی از نهم ربیع الاول آغاز می شود.

محمد حسین عبداللهی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان رضوی با اعلام فراخوان دومین جشنواره فرهنگی و هنری "بچه های مسجد" به خبرنگار حوزه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان گفت: این جشنواره در دو بخش است که از نهم ربیع الاول زمان اجرای آن آغاز می شود.

 

 وی ادامه داد: بخش اول این جشنواره ویژه برنامه هایی  است که در قالب مسابقات و جشنواره فرهنگی برگزار می شود و بخش دیگر این جشنواره هم به صورت رقابتی و معرفتی برگزار می شود.

 

وی بیان کرد:  بخش معرفتی در سه محور اخلاق، احکام و عقاید برگزار می شود که بر این اساس کارگاههایی هم در سطح کانون ها برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان رضوی با اشاره به اینکه این جشنواره در صدد ایجاد تحرک و پویایی بیشتر در کانون های فرهنگی و هنری مساجد است، اظهار کرد: ایجاد یک حرکت مستمر فرهنگی در جهت بصیرت افزایی فعالان فرهنگی مساجد، شناسایی کانون های فعال در عرصه های مختلف فرهنگی و فعال کردن ظرفیت های بالقوه کانون ها از اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی خاطر نشان کرد: اختتامیه این جشنواره همزمان با سالگرد تاسیس کانون های مساجد برگزار می شود.

پایان پیام/
 

 

 

کد خبر 325776

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha