آیین تکریم و معارفه مدیران کل آموزش وپرورش اردبیل برگزار شد

خبرگزاری شبستان: آیین تکریم ومعارفه مدیران کل آموزش وپرورش استان اردبیل در محل سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع)اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان اردبیل، خلیل بابالو، قائم مقام وزیر و رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، بعد ازظهر امروز(3دی)در آیین تکریم ومعارفه مدیران کل آموزش وپرورش اردبیل، گفت: تقویت روحیه اعتدال‌گرایی و امید جهت ایجاد نشاط و انرژی در نظام آموزشی از برنامه های دولت تدبیر وامید است.


وی افزود: بی‌عدالتی عمده ترین مشکلات نظام آموزشی ما است و متأسفانه بیشتر تمرکز و انرژی مدیران صرف رفع کسری حقوق معلمان و مشکلات سخت‌افزاری می‌شود.


بابالو، خاطرنشان کرد: در حال حاضر وزارت آموزش و پرورش بیش از 2 هزار میلیارد تومان بدهی دارد که اکثر آن مربوط به حق الزحمه معلمان و فرهنگیان است.


وی تصریح کرد: تکریم مقام معلم با کاهش بی‌عدالتی محقق شده و باعث آرامش خاطر این عزیزان می‌شود.


رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش وپرورش ادامه داد: زمانی که تبلیغات پوچ و بی‌محتوا در دستگاه آموزش و پرورش رواج یافت، آسیب جدی به نظام تعلیم و تربیت وارد شد.


وی اضافه کرد: استان اردبیل ظرفیت بهتر شدن و در جایگاه ممتازقرار گرفتن را دارد و ضروری است که مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان اعتدال گرایی را رعایت کرده و در تقویت روحیه امید، بهره گیری از افراد مجرب و توانمند، تقویت و روحیه مشارکتی،‌ تعامل اثربخش با تمامی سازمان ها،ارتقای کیفیت فعالیت ها و اعتلای جایگاه و منزلت فرهنگیان تلاش و کوشش کند.


قائم مقام وزیر آموزش وپرورش یادآور شد: اگر آموزش و پرورش ما می خواهد عزت مند باشد باید عزت و آزاده منشی معلم مراعات شود و اگر این عزت و حرمت حفظ شود آموزش و پرورش قوی شده و شاهد تحول اساسی و تقویت سایر نهادها در جامعه خواهیم بود.

 

گفتنی است: در پایان آیین تکریم ومعارفه مدیران کل آموزش وپرورش استان اردبیل از زحمات احمد محمودزاده مدیر کل سابق آموزش وپرورش استان تقدیر ودکتر صابر سپهری به عنوان مدیر کل جدید آموزش وپرورش اردبیل معرفی شد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 326420

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha