بازدید گروه نظارت ستاد عالی از دبیرخانه کانون های مساجد گیلان

خبرگزاری شبستان: گروه نظارت و ارزشیابی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با حضور در گیلان از دبیرخانه کانون‌های مساجد استان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، گروه نظارت و ارزشیابی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با حضور در گیلان از بخش‌های مختلف دبیرخانه کانون‌های مساجد استان بازدید کرده وکارشناسان این دبیرخانه و عملکرد یکساله آن را مورد ارزشیابی قرار دادند.

 

این گروه متشکل از محمد عظیمی، مشاور دبیر ستادعالی و مسئول کشوری طرح چهره به چهره، خلیلیان مسئول کانون‌های تخصصی ستاد عالی و حسین بشیریان، مدیرعامل موسسه شبستان دانش هستند که طی دیروز و امروز(4 و 5 دی) از قسمت‌های مختلف دبیرخانه گیلان بازدید کردند.

 

محمد عظیمی، مشاور دبیر ستاد عالی در جلسه با کارکنان دبیرخانه استان با بیان اینکه هدف از این سفر ارزشیابی فعالیت‌ها و عملکرد یکساله دبیرخانه کانون‌های مساجد استان گیلان است، گفت: در این بازرسی نقاط ضعف و قوت دبیرخانه مشخص شده و در جلسه‌ایی با مسئول دبیرخانه به وی اطلاع داده می‌شود تا نقاظ ضعف عملکرد مجموعه خود را رفع کرده و در صدد تقویت آن برآید.

 

وی با تشکر از فعالیت مجموعه استان تصریح کرد: گروه‎های نظارت و ارزشیابی به استان‌های مختلف سفر کرده و در پایان به جمع بندی نتایج می‌پردازند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 326859

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha