ویژه برنامه های ستاد کارگری دهه فجر کردستان تشریح شد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئول کمیته کارگری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی کردستان، ویژه برنامه های کمیته کارگری این ستاد در راستای گرامیداشت سی و پنجمین بهار آزادی را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئول کمیته کارگری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کردستان، امروز ( 5 دی) در اولین نشست اعضای این کمیته در سنندج گفت: سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کردستان، امسال باشکوهتر از سالهای پیش گرامی داشته می شود.


مصطفی باغبانیان، ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی، اظهار داشت: کیمته کارگری ستاد دهه فجر در سالجاری برنامه های متنوعی را برای گرامیداشت این ایام در نظر گرفته تا با شکوهی هر چه بیشتر، سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شود.


وی عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا، دیدار با همسران و خانواده های شهیدان، برگزاری جشن ها با حضور کارگران و تعاونگران، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، مصاحبه مطبوعاتی و تلویزیونی به منظور بیان دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در حوزه کار و تولید و ... را از جمله برنامه های تدارک دیده شده کمیته کارگری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در کردستان برای سالجاری اعلام کرد.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان به وظایف و مسئولیت های کمیته کارگری اشاره کرد و اظهار داشت: فراهم‌سازی زمینه نقش‌آفرینی خودجوش کارگران و تعاونگران در برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامیبه ویژه مراسم دوازدهم و بیست و دوم بهمن ماه ـ تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش کار، تعاون و تأمین اجتماعی و نقش کارگران در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و همچنین انجام برنامه‌ریزی شایسته به منظور تکریم مقام والای کارگران و تعاونگران ایثارگر و خانواده‌ های معظم آنان از جمله وظایف و مسئولیت های این کمیته است.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 326980

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha