گروه های تکفیری از دایره اسلام خارج هستند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت سنندج خواستار هوشیاری و بصیرت همه جانبه مسلمانان در برابر توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان شد و گفت: گروه های تکفیری از دایره اسلام خارج هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، ماموستا امین راستی امام جمعه موقت سنندج ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سنندج اظهار داشت: باید مسلمانان در برابر جان و مال برادران و خواهران دینی خویش احساس مسئولیت نمایند.


وی افزود: هر فرد مسلمان در قبال سایر افراد جامعه اسلامی مسئول بوده و باید با کمال احترام با همنوعان خویش رفتار نماید.


امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: دشمنان اسلام همواره کوشیده اند که شریعت اسلامی و آموزه های قرآنی را خدشه دار کنند اما به فضل الهی تلاش چندصدساله آنان هیچ نتیجه ای نداده است و هم اکنون آن ها می خواهند با تضعیف صفوف مسلمانان به پیکره اسلام ضربه وارد کنند.


ماموستا راستی خاطر نشان کرد: باید همه مسلمانان از مذاهب مختلف اسلامی هوشیاری و بصیرتی روزافزون داشته باشند و در برابر توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان اسلام هیچگاه عقب نایستند.


وی افزود: پیروی از آموزه های قرآنی و سیره و سنت رسول الله(ص) زمینه نجات و تعالی مسلمانان است و همه ما موظفیم که با پیروی از این مهم مسیر تعالی و عزت خویش را رقم بزنیم.


امام جمعه موقت سنندج با محکوم کردن فعالیت ها و حرکات تروریستی و ضدانسانی گروه های تکفیری اظهار داشت: هر گونه افراط و تفریط در دین اسلام جایگاه نداشته و از دایره اسلام خارج است لذا فعالیت گروه های تندرو اهل سنت و اهل تشیع مورد تأیید علما و مجتهدین مذاهب اسلامی نبوده و در اصل توطئه ای از سوی دشمنان اسلام است.


ماموستا راستی در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته بر کسب علوم و فنون مختلف توسط مسلمانان تأکید کرد و گفت: تا زمانی که مسلمانان آگاه و با بصیرت باشند هیچ دشمنی نمی تواند در انسجام و اتحاد آنان خدشه ای وارد کند.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 327083

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha