برنامه های دهه فجر تکراری و خسته کننده نباشد

خبرگزاری شبستان: فرماندار همدان با بیان اینکه برنامه های دهه فجر نباید تکراری، خسته کننده و برای رفع تکلیف باشد، گفت: 20 کمیته تخصصی برنامه های دهه فجر همدان را برعهده دارند.

حسن قهرمانی مطلق، فرماندار همدان در مورد برنامه های دهه فجر شهرستان همدان به خبرنگار شبستان گفت: دهه فجر فرصتی برای بیان کارآمدی نظام است چراکه با تمام توطئه دشمنان و هجمه های آنان توانسته به جایگاه واقعی خود برسد.

 

قهرمانی مطلق با بیان اینکه برنامه دهه فجر نباید تکراری، خسته کننده و برای رفع تکلیف باشد اذعان داشت: نباید فراموش شود که مسئولیت فرصتی برای خدمت به مردم است و مسئولان در این راستا باید تلاش کنند.

 

وی با بیان اینکه برای برگزاری مطلوب برنامه های دهه فجر امسال 20 کمیته تخصصی تشکیل شده است، افزود: همچنین دو ستاد فرعی نیز در بخشهای مرکزی و شراء در شهرستان همدان ایجاد شده است.

 

قهرمانی مطلق بیان داشت: با توجه به اینکه در ایام دهه فجر ولادت و شهادت داریم برنامه ها را متناسب با این مراسم ها در نظر بگیریم.

 

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش و دانشگاهها محوریت برنامه های خود را به دانش آموزان و دانشجویان دهند، عنوان داشت: برنامه های دهه مبارک فجر باید مردمی باشد و دستگاههای اجرایی صرفا فراهم کننده زمینه مشارکت مردم باشند.

 

قهرمانی مطلق ابراز داشت: پرده خوانی با موضوع انقلاب اسلامی و نحوه وقوع و شکل گیری آن برای دانش آموزان در دهه فجر به نمایش گذاشته می شود و همچنین ساخت کلیپ کارآمدی نظام بین دانش آموزان به مسابقه گذاشته شود.

 

وی در ادامه گفت: برگزاری آیین 10 شب در 10مسجد، برگزاری پنج یادواره شهدا، همایش بزرگ ترویج سبک زندگی اسلامی و افتتاح پایگاه های مقاومت از مهمترین برنامه های دهه فجر است که توسط کمیته بسیج و نیروهای مسلح انجام می شود.

 

قهرمانی مطلق یادآور شد: عطر افشانی گلزار شهدا، اجرای مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی و هنری، برپایی نمایشگاه کتاب و عکس انقلاب و افتتاح چندین طرح عمرانی از دیگر برنامه های دهه فجر است.

 

فرماندار شهرستان همدان در پایان تصریح کرد: برگزاری نشست های روشنگری با موضوع نرمش قهرمانانه، سبک زندگی ایرانی اسلامی و ضرورت تشکیل قرارگاه فرهنگی نیز در ایام دهه فجر پیش بینی شده است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 327172

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha