رویکرد شهرداری اصفهان توجه ویژه  به مساجد است

خبرگزاری شبستان: شهردار اصفهان گفت: رویکرد شهرداری اصفهان توجه به مساجد است و ما در این زمینه بودجه‌های سالانه اختصاص می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سید مرتضی سقائیان‌نژاد، شهردار اصفهان امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به توجه این شورا به مسئله وقف اظهار داشت: شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان توجه ویژه‌ای به مسئله وقف دارد و تعامل با اوقاف را در دستور کار خود قرار داده است.
 

وی با اشاره به توجه ویژه شهرداری اصفهان به مساجد استان تصریح کرد: شهرداری اصفهان در زمینه کمک به مساجد توجه ویژه‌ای از خود نشان می‌دهد و سالانه میلیاردها تومان بودجه به مساجد اختصاص می‌دهد.


شهردار اصفهان با اشاره به ضرورت حل مشکلات بین اوقاف و شهرداری گفت: پیشنهاد ما این است که اختلافات بین اوقاف و شهرداری در کمیته‌ای حل شود و بدون شک شهرداری بدون هماهنگی با نماینده ولی‌فقیه در استان، هیچ مسجد وقفی را تخریب نمی‌کند.


وی با اشاره به بدهی اوقاف به شهرداری اصفهان گفت: در یک موضوع، شهرداری اصفهان بر اساس مجوزهای سال 83، نزدیک به 30 میلیارد تومان از اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان طلبکار است و به نظر من ما تعامل بسیار خوبی با این اداره‌ کل نشان داده‌ایم.


سقاییان‌نژاد با بیان اینکه فعالیت‌های مشترک بین شهرداری و اوقاف را باید مورد توجه قرار دارد، گفت: ما باید کاری کنیم که کمیته‌های دو جانبه، بین دو طرف تشکیل شده و در این زمینه فعالیت‌های مختلفی را انجام دهند و در زمینه برنامه‌های فرهنگی با یکدیگر فعالیت کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 327416

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha