توسعه شتابان جمعیت البرز/ تسریع ترسیم سند آمایش استان

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم استان البرز با اشاره به توسعه شتابان جمعیت استان البرز به اهمیت تسریع آماده سازی و ترسیم سند آمایش این استان تاکید کرد.

محمد جواد کولیوند، نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی استان که در سالن شهدای دولت استان به ریاست سیدطاهر طاهری استاندار البرز و با حضور معاونان و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، گفت: یکی از ضروری ترین مباحث امروز که باید بر حسب بازه زمانی مشخصی ظرف مدت دو هفته مورد توجه مسئولان قرار گیرد تدوین سندچشم انداز در هر دستگاه است.

 

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت توسعه شتابان جمعیت در البرز اظهار داشت: آنچه امروز در استان البرز حائز اهمیت است، برخورداری از زمینه های اقلیمی و آب و هوایی، نزدیکی به تهران است، که شرایطی را ایجاد کرده که جمعیت قابل توجهی سرریز این استان شود اما به تناسب آن زیر ساخت ها ایجاد نشده است.

 

این مسئول با بیان این مطلب که امروز در ترسیم سند چشم انداز استان باید زیر ساخت هایی که تاکنون مغفول مانده اند دیده شود عنوان کرد: بسیاری از زیرساخت ها که تا به امروز مغفول مانده است، باید در سند چشم انداز دیده شود.

 

کولیوند با تاکید به اهمیت جذب سرمایه های بخش خصوص توضیح داد: مادامی که در جذب سرمایه های بخش خصوصی نقشه راه و مدل مشخصی تعریف نشود به نقطه مطلوبی نمی رسیم.

 

در پایان نماینده مجلس شورای اسلامی مردم البرز افزود: بودجه ها باید به صورت زیر ساختی دیده شود؛ امروز کرج در بخش قطار شهری و حمل و نقل ، خدمات بهداشتی و درمانی نیازمند تخصیص بودجه های ویژه ای است که در برنامه های استانداری به جد در دست پیگیری قرار گیرد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 327654

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha