9دی ماه یاد آوربصیرت و ولایت مداری ملت آگاه ایران اسلامی است

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد با گرامیداشت حماسه 9دی، گفت: این روز همواره در اذهان دوستان و دشمنان ملت ایران یادآور اوج بصیرت وولایت مداری ملت آگاه ایران اسلامی است.

حجت الاسلام سیدعلی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان و رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه این استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: ملت با بصیرت ایران اسلامی در حماسه 9دی بصیرت و دشمن شناسی خود را به فتنه گران و عوامل خارجی آن نشان داد.


وی با بیان اینکه فتنه گران و حامیان آنان با هدف براندازی نظام دست به اقدامات ننگین در عاشورای 88 زدند، افزود: فتنه گران و عوامل آنان با این اقدامات به ابن زیاد و ابن سعد لبیک گفتند.


حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه ملت آگاه ایران اسلامی در حماسه ۹ دی به همگان نشان داد، راه ملت از فتنه و فتنه گر جداست، اظهار داشت: در پی این حماسه ملی طومار حیات محنت بار فتنه گران در هم پیچید.


وی با بیان اینکه استکبار جهانی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران همواره درصددضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و براندازی نظام بوده است، خاطرنشان کرد: استکبار برای عملی کردن خواسته‌ خود در طول عمر با برکت نظام مقدس اسلامی نقشه‌های متعددی به کار گرفته‌ است.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان بیان کرد: ملت ایران در حماسه 9دی استکبار جهانی و دسیسه های مختلف آنان را به زانو درآورد وتوطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

 

حجت الاسلام موسوی با اذعان به اینکه این حماسه ماندگار همچنین ولایت مداری ملت آگاه ایران اسلامی را به جهانیان ثابت کرد، خاطرنشان کرد: ولایت فقیه کشتی نظام را در مقابل امواج توطئه‌ها به ساحل امن هدایت می کند.

 

مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان با تاکید بر ضرورت برگزاری باشکوه مراسم گرامیداشت حماسه 9دی، اظهار کرد: حماسه 9دی تجدید عهد و میثاق دوباره ملت ایران با رهبر و امام خود و اعلام حمایت همه جانبه ملت از جایگاه ولایت است.


پایان پیام/

کد خبر 327656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha