سال 88 اوج ترفندهای نااهلان و معاندان نظام اسلامی بود

خبرگزاری شبستان: هنرمندان حوزه هنری استان اردبیل در بیانیه‌ای بر هوشیاری امت ایران در خلق حماسه ٩ دی آفرین گفت و همگان را برای حضور تیزبینانه و با بصیرت در یوم الله ٩ دی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، در این بیانیه که صبح امروز (8 دی) منتشر شد، آمده است: درود بیکران به روح بلند احیاء کننده اسلام راستین در عصر حاضر، انسان وارسته قرن، همان بزرگ مردی که با هدایت و نگاه ژرف خود جوهرة دشمن شناسی را در نهاد جامعه اسلامی بنیان نهاد و ملت فداکار ایران اسلامی را به این سلاح کارآمد مجهز کرد، سلام به روح بلندشهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و سلام ودرود وآرزوی سلامتی برای مقام اعظمای ولایت و جانشین به حق و شایسته معمارکبیرانقلاب اسلامی، که همواره و بدون وقفه ازکیان اسلامیت، جمهوریت و استقلال این کهن مرز پاسداری می‌نماید.


تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از نقاط عطفی است که در اذهان آگاه ملت شریف ایران، نقشی جاودان بسته است، فرازهایی افتخارآفرین چون تسخیرلانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 58، بطلان توطئه گسترده دشمنان در 23 تیر 78 و حماسه بی‌بدیل بصیرت مردمی در 9 دی 88، همراه با دوران غرورآفرین در دفاع مقدس، پیشرفت عظیم کشور در عرصه‌های مختلف از جمله رشد پر شتاب علمی و نفوذ بیش از پیش در منطقه و جهان در سال‌های اخیر از نمونه‌های بارزی است که هویت ایران اسلامی را رقم می‌زند.


این بیانیه با اشاره به اینکه در این میان، فتنه گران همواره در تلاش بوده‌اند تا مسیر شکوفایی ملت ایران را سد کنند. غافل از آنکه هر بار با بصیرت حاصل از هدایت‌های مدبرانه فرزند فرزانه بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ناکام گشته‌اند. اما فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 اوج ترفندهای نااهلان و معاندان نظام اسلامی بود که با استفاده ابزاری از برخی رخدادها، در کشور رقم خورد و منجر به جسارت وقیحانه قدرت های بیگانه و مزدوران داخلی آن‌ها علیه ملت ایران گردید.


نهم دی جشن ولایت ‌مداری با بروز زیباترین جلوه‌های دشمن شناسی ملت ایران است که در مقطعی بسیار حساس با حضور آگاهانه خود حماسه‌ای الهام‌بخش و عبرت‌آموز در تاریخ به یادگار گذاشتند و پیوند عاشورایی با امام خود را در پاسخ به دویست روز هتاکی فتنه‌گران رقم زدند.


به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل، در ادامه این بیانیه آمده است: رهبر معظم انقلاب از فتنه 88 با عنوان « بیماری» یاد کردند و فرمودند 9دی ملت ایران را «واکسینه» کرد. این تعبیر نشان می‌دهد نهم دی تجربیاتی برای ملت ایران داشت که می‌توان از آن در آزمون‌های آینده بهره برد و بدان جهت که یکی از راه‌های درمان بیماری فتنه 88، لبیک به فریادرهبر انقلاب بود، ملت ایران هوشیار شد که چه کسانی حاضرند از مال و جان و آبروی خود برای انقلاب خرج کنند و چه کسانی عافیت طلبی و دنیاطلبی را به صلاح نظام ترجیح می‌دهند و این‌گونه شد که 8 ماه فتنه ملاکی شد برای سنجش خواص.


اکنون در آستانه چهارمین سالگرد حماسه غرور آفرین 9 دی، هنرمندان حوزه هنری استان اردبیل ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای عالی‌قدر انقلاب اسلامی تجربه آن سال را تأییدی بر سکوت نکردن در برابر فتنه دانسته و بر هوشیاری امت ایران در خلق حماسه ٩ دی آفرین گفته و همگان رابرای حضور تیزبینانه و با بصیرت در یوم الله ٩ دی دعوت می‌کنند.


پایان پیام/

کد خبر 327667

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha