دشمنی استکبار با انقلاب تمام شدنی نیست

خبرگزاری شبستان:غلامعلی حداد عادل، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: دشمنی استکبار با انقلاب تمام شدنی نیست و به همین دلیل بصیرت عاملی ضروری در حفظ نظام است.

دکتر غلامعلی حداد عادل، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تاکید بر لزوم پاسداشت روز 9 دی، با اشاره به نقش بصیرت در حفظ نظام، خاطرنشان کرد: اگر کسی هنوز در خیال خود می خواهد با رفتارهای نادرست آب به آسیاب دشمن بریزد و ارکان نظام را مخدوش کند با وجود 9 دی می داند که مردم در صحنه هستند.


مشاور عالی مقام معظم رهبری، مردم ایران را دارای بصیرت اجتماعی، سیاسی و فکری توصیف کرد و گفت: اگر مردم شش ماه در برابر فتنه گران سکوت کردند دلیل بر ناآگاهی و وظیفه نشناسی مردم نبود، مردم میوه صبر و بصیرت خود را در هشت و 9 دی چیدند.


وی 9 دی را انفجار خشم مردم دانست و اظهار کرد: مردم بغض فرو خورده و خشم در سینه نگاه داشته شده خود از فتنه گران را در 9 دی ماه به دشمنان داخلی و خارجی نشان دادند و پیام حرکتشان این بود که دشمنان داخلی و خارجی با انقلاب مخملی در ایران نمی توانند فتنه کنند.


حداد عادل در خصوص فلسفه تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فتنه 88، انقلاب و کشور ما را واکسینه کرد، گفت: دشمنی استکبار با انقلاب تمام شدنی نیست و تا زمانی که ما بر صراط مستقیم باشیم و از حق دفاع کنیم، نخواهیم بر جنایت های سلطه گران در افغانستان، عراق و فلسطین صحه بگذاریم دست از سرما بر نمی دارند.


وی خاطرنشان کرد: تعبیر مقام معظم رهبری ناظر بر این است که دشمن خارجی و فتنه گر داخلی در برابر خودآگاهی مردم ایران نمی توانند کاری از پیش برند.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم متدین، مومن و با فرهنگ ایران اسلامی با سابقه تاریخی چند هزار ساله که هزار و 400 سال در راه اسلام جانفشانی کرده اند حاضر نیستند انقلاب را از دست بدهند.


وی ابراز امیداوری کرد: مشکلات موجود با همت و لطف مردم، هدایت مقام معظم رهبری و وحدت مردم و مسئولان برطرف می شود.


مشاور عالی مقام معظم رهبری اذعان کرد: بیگانگان بعد از فتنه 88 دریافتند که مردم ایران متحدند و استقلال خود را با هیچ چیز معامله نمی کنند.


وی درباره علت مردود شدن خواص و قبول شدن مردم در فتنه 88، اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره خواص را از اسیر چرب و شیرین شدن برحذر می دارند.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: رسیدن به مکانات و دلبستگی به ظواهر و قدرت باعث می شود انسان چشم خود را ببندد و حقیقت را نبیند.


حداد عادل با بیان اینکه انسان در قدرت امتحان خود را پس می دهد، گفت: عده ای وقتی به نعمت و گشایش و چرب و شیرین دنیا می رسند، مسیرشان عوض شده و از قطار انقلاب پیاده می شوند.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: مردم با تکیه بر بصیرت و تجربه خود اسیر ظواهر مادی نمی شوند.


پایان پیام/

کد خبر 328000

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha