دوری از ولایت فتنه 88 را رقم زد

خبرگزاری شبستان: عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ولایت مداری گفت: دوری از ولایت فقیه، فتنه 88 را رقم زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، عضو مجلس خبرگان رهبری در مراسم گرامیداشت 9 دی در اصفهان با اشاره به اهمیت ولایت مداری اظهار داشت: کسانی که از ولایت و رهبری تاکنون دور شده اند به گمراهی و ضلالت افتاده اند.


وی افزود: دوری از ولایت و رهبری جامعه، تاکنون جنگ جمل، واقعه کربلا و فتنه 88 را رقم زده و این ها نشان از بی بصیرتی افراد بوده که سبب اتفاق چنین جوادث بزرگی بوده اند اما افراد با بصیر و آگاه همیشه موفق و سعادتمند بوده اند و راه ان ها به موفقیت رسیده است.

آیت الله مهدوی همچنین به ابزار فتنه گران اشاره کرد و گفت: فتنه گران باطل و حق را در هم می آمیزند و با این ابزار و فریب مردم سعی در تحقق اهداف شوم خود می کنند که با انجام اهداف شوم خود را به ضلالت و نابودی می اندازند و گور خود را می کنند.

 

وی افزود: فتنه 88 برای انقلاب اسلامی ضررهایی داشت و خساراتی وارد کرد اما بیداری و هوشیاری مردم در برابر فتنه گران نگذاشت این ضررها و خسارات بیش از بیش بشود و با بصیرت خود برگ زرینی برای انقلاب ایجاد کردند و مانع تحقق اهداف شوم دشمنان و منافقان داخلی شدند.

 

وی ادامه داد:مردم آگاه کشور در حماسه 9 دی و حتی مردم اصفهان در یک روز پیش از حماسه 9 دی ولایت مداری و عشق به رهبر و نظام را در حضور باشکوه و ارزشمند خود در راهپیمایی و محکومیت فتنه گران نشان دادند.
 

پایان پیام/

کد خبر 328037

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha