بصیرت و هوشیاری علما و طلاب مانع بروز فتنه می‎شود

خبرگزاری شبستان: روابط عمومی مدیریت حوزه علمیه استان گلستان در آستانه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، بیانیه‎ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، در بیانیه روابط عمومی مدیریت حوزه علمیه استان گلستان آمده است: طلاب علوم دینی و روحانیون در تبیین ویژگی‎های این روز مهم و تاریخی وظیفه سنگینی دارند.


این بیانیه با بیان اینکه بصیرت و هوشیاری علما و طلاب مانع بروز فتنه می‎شود، افزود: طلاب و روحانیون به عنوان وارثان پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) که وظیفه سنگینی در تبلیغ معارف و ارزش‎های دینی و حراست از آنها دارند، حماسه 9 دی ماه را به عنوان نماد استکبارستیزی تلقی کرده و در راه پاسداشت ارزش‎های این روز تلاش می‎کنند.


روابط عمومی مدیریت حوزه علمیه استان گلستان در این بیانیه خاطرنشان کرد: امسال نیز همچون سال‎های گذشته حماسه 9 دی ماه در استان گلستان با شکوه بیشتر و با حضور پرشور مردم ولایت‎مدار استان به ویژه طلاب و روحانیون برگزار خواهد شد.


این بیاینه ادامه داد: حضور پرشور ملت در دفاع از ارزش‎های نظام و انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با امام راحل و مقام معظم رهبری، خدشه‎ناپذیری اصول و پایداری در راه آنها را ثابت کرد.


این بیانیه با اشاره به اقدامات فتنه‎گران در سال 1388 یادآور شد: در این فتنه بزرگ که دشمنان انقلاب و ملت با هدف نفی نظام به راه‎انداخته بودند متاسفانه ظلم‎های زیادی به نظام اسلامی و ملت ایران صورت گرفت.


یکی از دلایل شکست فتنه 1388 در این بیاینه مصادف شدن با ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان عنوان و یادآور شد: ملت ایران با مشاهده اهانت به مقدسات دینی به ویژه امام حسین (ع) در روز عاشورا و مقایسه آن با شعارهای فتنه‎گران، به غیرواقعی و فریبکارانه بودن اعمال و رفتار آنها پی‎بردند.


روابط عمومی مدیریت حوزه علمیه استان گلستان با یادآوری این نکته که تقابل حق و باطل از ابتدا وجود داشته و تا روز قیامت هم ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: از آنجایی که برخی از دولت‎های غربی منافع خود را با موجودیت نظام اسلامی ایران در تضاد می‎بینند همچون گذشته به توطئه‎افکنی‎های خود در آینده ادامه خواهند داد.


در پایان این بیانیه، تنها راه عبور از بحران‎ها وحدت تمام آحاد جامعه حول محور ولایت مطلقه فقیه عنوان و تاکید شد: با هدایت‎ها و رهبری‎های حکیمانه مقام معظم رهبری به عنوان جانشین شایسته امام راحل، نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران، فتنه 1388 را با سربلندی پشت‎سر گذاشتند.


پایان پیام/
 

 

کد خبر 328053

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha