سران فتنه دچار خودملاکی در عرصه حق و باطل شده بودند

خبرگزاری شبستان:نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: سران فتنه صدر اسلام و 78 و 88 کور نبودند بلکه دچار خودملاکی در عرصه حق و باطل شده بودند و به ندای دل خود عمل می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، مهدی کوچک‌زاده، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شب گذشته(8دی) در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار کرد: سران فتنه هوا و هوس خود را برای رسیدن قدرت به انقلاب و ارزش‌های آن ترجیح دادند.


وی با تاکید بر اینکه امام خمینی انقلاب را برای خوردن و خوابیدن مردم ایران انجام نداده است بلکه هدف انقلاب را آدم‌سازی برای اتصال انقلاب اسلامی ایران به حکومت ولی‌عصر (عج) قرار داده است،افزود: امام در تمام دوران عمر عزیزشان می‌فرمودند " برای خدا کار کنید نه برای نفت آنهایی که برای نفت قیام می‌کنند در مقابل افراد با اخلاص قرار می‌گیرند"که نمونه بارز آن فتنه سال 88 است.


کوچک زاده خاطر نشان کرد: تمام تلاش سربازان فتنه در کل تاریخ برای مادی کردن مردم در مقابل عزت و شرف‌شان است.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به حضور اخیر هئیت اروپایی در ایران اشاره کرد وگفت: هیئت اروپایی مانند مستعمره با ایران برخورد کرد.


کوچک‌زاده گفت: آنقدر سیاست اروپا و آمریکا نسبت به ایران تحقیر‌آمیز است که هیئت‌های خود را به گونه‌ای وارد کشور می‌کنند که گویی ایران مستعمره آنها است.


وی با بیان اینکه با اشاره به آیه 23 سوره جاثیه که صفات افراد بی‌بصیرت را نام می‌برد، گفت: افراد بی‌بصیرت ملاک حق و باطل‌شان را هوا و هوس خود قرار می‌دهند.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: سران فتنه صدر اسلام و 78 و 88 کور نبودند بلکه دچار خودملاکی در عرصه حق و باطل شده بودند و به ندای دل خود عمل می‌کردند.


وی تصریح کرد:برخی یکی از سران فتنه را نخست‌وزیر امام می‌نامند و برای این جز دروغ نمی‌توان اسمی گذاشت و باید دانست تنها نخست‌وزیر منصوب شده توسط امام خمینی(ره)‌ مهندس بازرگان است و این آقایان فقط در زمان امام مسئولیت داشته‌اند.
 

پایان پیام/

کد خبر 328068

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha