نهم دی اوج ولایتمداری ملت ایران و عشق به امام راحل است

اداره کل دادگستری استان اردبیل با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی، اعلام کرد: نهم دی ماه اوج ولایت مداری و غیرتمندی ملت ایران و عشق بی نهایت ملت قهرمان ایران اسلامی به امام راحل را ثابت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، در این بیانیه که صبح امروز (9 دی) منتشر شد، آمده است: نهم دی ماه سند ماندگار بیعت مجدد با رهبری ، ولایت فقیه و تبلور آرمان های والای انقلاب اسلامی است. راهپیمایی بزرگ نهم دی ماه 1388 با شکوه ترین و تاریخی ترین راهپیمایی در ادوار انقلاب اسلامی بود که عشق ملت به امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران را برای همیشه تاریخ به جهانیان ثابت کرد.


این بیانیه با اشاره به اینکه مردم ایران در نهم دی ماه 1388 در دفاع از ارزش های ناب اسلام محمدی و با بیان اینکه حامی ولایت فقیه می باشند با دیگر از امتحانی سخت سربلند و پیروز بیرون آمدند و نشان دادند که مردمی بصیر و مومن هستند که هرگز دینشان و ارادتشان به ابا عبدالله الحسین (ع) را رها نمی کنند و تا آخرین قطره خون به مقابله با تمام فتنه ها و توطئه ها پرداخته و در مقابل آنان جانانه ایستادگی می کنند.


در ادامه این بیانیه بر این نقطه تاکید شده است: بدین وسیله کلیه کارکنان تشکیلات قضایی استان همراه با مردم ولایی و شریف استان اردبیل بار دیگر با آرمانهای امام راحل، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام عظمای ولایت تجدید بیعت نموده بانیان و مسببان فتنه 88 را محکوم می نمایند.


پایان پیام/

 

کد خبر 328123

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha