خاکسپاری یک شهید گمنام در پادگان امام حسین (ع) شیراز

خبرگزاری شبستان: پیکر پاک یک شهید گمنام همزمان ایام شهادت حضرت رسول (ص) و امام حسن مجتبی (ع) با حضور فرمانده سپاه فجر فارس، به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، دکتر سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور، فرمانده سپاه فجر فارس در مراسم تشییع یک شهید گمنام که در شیراز و همزمان ایام شهادت حضرت رسول (ص) و امام حسن مجتبی (ع) صورت گرفت، با اشاره به اینکه این شهید 22 ساله در مکانی تدفین می شود که مزین به نام امام حسین (ع) و قدمگاه رهبری معظم انقلاب است.


ارشد نظامی سپاه در فارس با بیان اینکه شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) در این روزها میزبان سه شهید گمنام والا مقام است، تصریح کرد: این عزیزان در جزیره مجنون صحنه های عشق، ایثار و از خود گذشتگی را نقش زدند و با خون خود از انقلاب اسلامی حفاظت و حراست کردند.


این مقام نظامی با اشاره به اینکه شهدا نقطه و نشانی هستند که اگر راه رستگاری و سعادت را برای ما روشن و هموار می سازند، اظهار داشت: نهم دی ماه یک روز سرنوشت ساز و تعیین کننده در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود که مردم با بصیرت شیراز با راهپیمایی هشتم دی ماه بار دیگر وفاداری خود را با ولایت و رهبری نشان دادند.


خاطر نشان می شود، پیکر پاک و مطهر سه تن از شهدای گمنام روز گذشته وارد شیراز شد که یکی از این شهدا امروز در پادگان امام حسین (ع) شیراز، تدفین و مراسم عزاداری دهه آخر صفر با وجود پیکر 2 شهید گمنام دیگر در شیراز ادامه خواهد یافت و سپس این شهدا در شهر داریون از توابع شهرستان شیراز به خاک سپرده می شوند.


پایان پیام/

کد خبر 328276

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha