امروز میدان جنگ فی سبیل الله، فضای مجازی است

امام جمعه مشهد با بیان اینکه در خون غلطیدن مردم بحرین تابلوی صریح و شفافی از مظلومیت را به جهانیان نشان داد، گفت: امروز میدان جنگ فی سبیل الله، فضای مجازی و شبکه های اینترنتی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، آیت الله علم الهدی ظهر امروز درخطبه های نماز جمعه این هفته درحرم مطهر رضوی با بیان اینکه جریان شهادت حضرت فاطمه (س) آیینه جامعه اسلامی است، گفت: اگر جریانی از نظر عوامل و ریشه ها دارای علل ثابته ای متناسب با زندگی انسان در هرزمان باشد آن یک جریان و شهادت حضرت زهرا(س) جریان اساسی زندگی مسلمان است.

وی افزود: مخفی بودن قبر مطهر حضرت فاطمه(س) دلیل حادثه نبودن آن اتفاقات است و جریانات زمان علی (ع) و زهرای اطهر مثل آیینه ای است که همه چیز را به طور دقیق نشان می دهد و وظیفه هر انسان تطبیق و تنظیم اندام زندگی سیاسی و اجتماعی خود در این آیینه است.

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه اگر در آن روز صنعت و فناوری هنر بود و از آن اتفاقات فیلم گرفته می شد، حوادث صدر اسلام بعد از رحلت رسول اکرم (ص) شبیه همین عمل عوامل آل سعود عین در بحرین بود، اظهار داشت: مقاومت و ایستادگی مردم بحرین و در خون غلطیدن آنها تابلوی شفاف و ماهیت مظلومیت را به جهان نشان داد و مجموعه آنچه در بحرین صورت می گیرد دقیقا نشان دهنده همان جریان صدر اسلام است.

 وی با بیان اینکه امروز کانون اقتدار علی(ع) در جهان، کشور جمهوری اسلامی ایران است گفت: من تشکر می کنم از برادران و دست اندر کاران صدا و سیما که در شبکه های برون مرزی مظلومیت مردم بحرین را چنان منعکس کردند که دنیا بر این مظلومیت آشفته و دولت عربستان مجبور به عقب نشینی شد.

 امام جمعه مشهد اذعان داشت: در شرایط کنونی جوانان باید در فضای مجازی مظلومیت مردم بحرین را منعکس کنند و این حرکت ها نقش موثری در بیداری دنیا دارد و امروز مهمترین میدان جنگ فی سبیل الله، فضای مجازی است.

 وی گفت: من از مسئولین رسانه های بین المللی تقاضا می کنم که در برابر شیطنت های عربستان که مثل شیطنت های آمریکا است با آگاهی و بصیرت وارد میدان شوند.

 آیت الله علم الهدی افزود: مظلومیت مردم بی گناه بحرین حقوق بشر را هم رسوا کرد و به دنیا فهماند که آنهایی که دم از حقوق بشر می زنند چگونه به خانه و زندگی انسان های بی گناه شبانه حمله می کنند.

 وی خاطر نشان کرد: در مکه ماموران شیطان وهابیت به کسی که قرآن را روی زمین می گذارد حمله می کند و آن را نشانه دین داری خود می داند ولی همین عناصر ناپاک در بحرین مساجد را خراب و قرآن ها را آتش می زنند قرآن سوزی یا قرآن بر زمین گذاشتن اهانت بر قرآن است.

امام جمعه مشهد گفت: عنصر حزب اللهی در برابر هتک حرمت و رو یا رویی با خدا را تحمل نخواهد کرد و در مقابل آنان برای حفظ آرمان های دینی با مقاومت، ایستادگی و شهادت مبارزه خواهد کرد.

 پایان پیام/

کد خبر 32848

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha