طنین صلوات خاصه امام رضا(ع) در کانون صراط سوادکوه

خبرگزاری شبستان: مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری صراط سوادکوه گفت: هزمان با شب شهادت ثامن الحجج(ع) صلوات خاصه امام رضا(ع)، بعداز نماز مغرب و عشا در این کانون طنین انداز می شود.

فرزاد فتحی، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری صراط سوادکوه، امروز(11دی) ضمن تسلیت به مناسبت رحلت رسول اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) به خبرنگار شبستان گفت: هزمان با شب شهادت ثامن الحجج(ع) صلوات خاصه امام رضا(ع)، بعداز نماز مغرب و عشا به جهت ترویج فرهنگ رضوی و زیارت از راه دور حضرت در کانون فرهنگی و هنری صراط در حسینیه اعظم روستای کارمزد سوادکوه طنین انداز می شود.


وی خاطرنشان شد: عرض ارادت به امام الرئوف حضرت رضا(ع) از راه دور توسط عاشقان زیارت امام(ع) که در این ایام توفیق حضور در مشهد مقدس را نداشتند و تامین نیازهای معنوی دلسوختگان و عزاداران ائمه اطهار(ع) از مهمترین اهداف قرائت صلوات خاصه در این کانون می باشد.

 

فتحی همچنین یادآور شد: تلاوت نور، مداحی توسط مداحان اهل بیت (ع) و سخنرانی پیرامون فضایل اخلاقی و علمی امام رضا(ع) به همراه پذیرایی شام از دیگر برنامه های مراسم عزاداری هشتمین اخترتابناک امامت و ولایت علی ابن موسی الرضا(ع) در این کانون هستند و از تمامی برادران و خواهران جهت شرکت در این مراسم معنوی دعوت به عمل می آید.


پایان پیام/
 

 

 

 

 

 

کد خبر 328563

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha