تشییع پیکر دو شهید گمنام در اردبیل

خبرگزاری شبستان :پیکر مطهر دو شهید گمنام از مقابل مسجد قدس اردبیل به سمت میدان ججین برای رهسپاری به شهرستان کوثر با حضور مسئولین استانی ،خانواده های معظم شهداء ومردم شهید پرور اردبیل تشییع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان اردبیل، مردم اردبیل صبح امروز (11دی) پیکرمطهر دو شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس رادراردبیل تشییع می کنند وبرای خاک سپاری درشهرستان کوثر(گیوی) تا جاده خلخال شهراردبیل این دو پیکر مطهر را بدرقه می کنند.


اضافه می شود:رأس ساعت 11:30 پیکر مطهر این دو. شهید والامقام وارد شهر کوثر شده ومورد استقبال باشکوه مسئولین شهرستانی ،مردم متدین وشهید پرورشهرستان کوثر قرار خواهد گرفت.


شایان ذکر است که مردم ولایی وشهید پرور شهرستان کوثر از دو روز پیش در تدارک استقبال باشکوه از این شهدای گمنام هستند و مکانی مناسب رادرشهرکوثر برای تدفین و تشییع آنها در نظر گرفته اند تا در یوم شهادت امام رضا(ع) پیکرمطهر این دو شهید والامقام را به صورت شایسته خاک سپاری کنند.


یادآور می شود: مراسم گرامیداشت این شهیدان عظیم الشأن هم فردا پنجشنبه همزمان با سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رضا(ع) در شهر گیوی برگزار خواهد شود.


گفتنی است:این دو شهید گمنام ازشهدای عملیات والفجر8 لشکر عاشورا می باشند که پیکر مطهرشان اخیراٌ در منطقه فاو جنوب کشورتوسط گروه تحقیق و تفحص کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروی ها مسلح شناسایی شده است.


پایان پیام/

کد خبر 328569

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha