فعال سازی 43نمایندگی ستادبازسازی عتبات عالیات برای ترفیع گنبدامام حسین

خبرگزاری شبستان: رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان از اندازی 43 ستاد عتبات عالیات در شهرستان‌ها و بخش‌های استان به منظور مشارکت همگانی در امر بازسازی و ترفیع گنبد امام حسین(علیه السلام)خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان در نشستی که با حضور رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور و به منظور بررسی و کنترل طراحی و ساخت گنبد و لاغرسازی ستون‌های حرم مطهر امام حسین (علیه‌السلام) برگزار شد؛ در سخنانی بر ساخت گنبد و ستون‌های حرم مطهر امام حسین (علیه‌السلام) با کیفیت بالا تأکید کرد.

 

علی مهاجری با بیان اینکه تاکنون هر بنایی که در عتبات عالیات احداث شده است کرمانی‌ها به نوعی حضور داشته‌اند؛ گفت: تاکید داریم تا عملیات اجرایی گنبد و ستون‌های حرم مطهر در کرمان انجام شود.


وی از راه‌اندازی و فعال شدن ستادهای عتبات عالیات در شهرستان‌های مختلف کرمان خبر داد و گفت: به دلیل ارادتی که مردم استان کرمان به حضرت سیدالشهدا(علیه‌السلام) دارند؛ بخش‌های مختلف استان نیز خواستار راه‌اندازی ستاد‌های عتبات عالیات هستند تا هر بخش به طور جداگانه در ساخت گنبد حرم مطهر امام حسین (علیه‌السلام) مشارکت داشته و این افتخار به نام خودشان ثبت شود.


مهاجری با اشاره به اندازی 43 ستاد عتبات عالیات در شهرستان‌ها و بخش‌های استان کرمان گفت: حضور بعدی ستاد عتبات عالیات استان در شهرستان‌ها در قالب تیم‌های بازرسی خواهد بود تا ضمن بررسی مشارکت مردم در شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف، اگر اشکال و ایرادی دیده شد؛ تذکر دهند.
 

گفتنی است، افتخار ساخت ترفیع گنبد بارگاه نورانی سیدالشهدا(علیه السلام)نصیب مردم کرمان شده است.

 

 

پایان پیام/

کد خبر 329095

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha