کاهش طلاق در گرو سبک زندگی اسلامی در لرستان بررسی می‌شود

خبر گزاری شبستان: با هدف تبیین سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی که از مطالبات رهبر معظم انقلاب است، نقش سبک زندگی در کاهش طلاق، در قالب یک طرح پژوهشی در لرستان بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، روح‌انگیز جهان‌افروز، مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری لرستان روز شنبه، 14 دی از بررسی نقش سبک زندگی در کاهش طلاق در قالب یک طرح پژوهشی در این استان خبر داد و افزود: با توجه به اینکه اصلاح سبک زندگی و تبیین سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی از مطالبات رهبر معظم انقلاب است برنامه‌های پژوهشی در این زمینه در دستور کار اداره کل امور بانوان استانداری قرار گرفته است.


جهان افروز با اشاره به نقش سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی در ترویج زندگی سالم و رفع آسیب‌های اجتماعی، بیان داشت: در راستای سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی یک طرح پژوهشی در این زمینه به همت دفتر امور بانوان استانداری لرستان تدوین و در کمیته پژوهش استان به تصویب رسید.


مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری لرستان در ادامه تصریح کرد: این طرح پژوهشی با رویکرد کاربردی و با موضوع نقش سبک زندگی در کاهش طلاق در استان اجرایی می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر امور بانوان استانداری لرستان، وی با تاکید بر ترویج سبک زندگی اسلامی در نهاد خانواده که از مطالبات مقام معظم رهبری است، افزود: کاهش طلاق در گرو سبک زندگی اسلامی در لرستان، در دستور کار اداره کل امور بانوان استانداری قرار گرفته است که بررسی می شود.


جهان‌افروز اجرای این طرح پژوهشی را از برنامه‌های سال 93 دفتر امور بانوان استانداری عنوان کرد و گفت: همچنین سایر اعضای کارگروه بانوان و خانواده استان در صورت داشتن پیشنهادات پژوهشی می‌توانند طرح خود را برای ارائه در کمیته پژوهش استانداری لرستان مطرح کنند.


پایان پیام/

 

کد خبر 329705

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha