شب شعر "فجر انقلاب" در تبریز برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: شب شعر "فجر انقلاب" به همت انجمن ادبی تبریز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی همزمان با دهه فجر در تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، انجمن ادبی تبریز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی همزمان با دهه فجر، شعر فجر انقلاب را برگزار می کند.


در ابتدای این فراخوان آمده است: یک بار دیگر خورشید جهان فروز فجر انقلاب اسلامی ایران با کمال سربلندی و عزت تجلی کرده و چهره روسیاهان استکبار و استثمار جهانی را به خاک مذلت کشانده است. در این عصر که دوران بیداری اسلامی و آگاهی مردم مسلمان جهان است می خواهیم با حضور خود در میدان ادبیات انقلاب اسلامی گامی زیباتر و رساتر از گذشته برداریم. بدین منظور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با همکاری انجمن ادبی تبریز در نظر دارد شب شعری با عنوان "فجرانقلاب" و با حضور شاعران و ادیبان استان برگزار کند. بی شک حضور شما و ارائه دستاوردهای ادبی تان در این حوزه ما را در پیشبرد اهداف گران سنگ انقلاب اسلامی یاری خواهد کرد.


برای شرکت در این فراخوان باید کلیه آثار ارسالی تایپ شده و در قطع 4A و با موضوعیت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باشد، اشعار ارسالی در جشنواره های دیگر شرکت داده نشده باشند. همچنین محدودیتی در ارسال اشعار نیست.


شاعران تا 30 دی ماه امسال فرصت دارند تا آثار خود را به نشانی دبیرخانه واقع در تبریز، پل قاری، خیابان ثقه الاسلام، خیابان عارف، جنب مقبره الشعرا، پلاک 93-انجمن ادبی تبریز ارسال کنند.


علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 04115243919 تماس گرفته و یا با آدرس اینترنتی: tabrizadab@chmail.ir مکاتبه کنند.


پایان پیام/


 

کد خبر 329912

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha