توزیع هدایای مقام معظم رهبری بین 4 هزار دانش آموز آستارایی

خبرگزاری شبستان: هدایا مقام معظم رهبری در بین دانش آموزان آستارایی در حال توزیع است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، سید سجاد موسوی، معاون اداره آموزش و پرورش بندر آستارا امروز(16دی) در حاشیه ارسال هدایایی مقام معظم رهبری به مدارس مناطق روستایی این شهرستان با بیان اینکه 4000 هزار دانش آموز از این هدایا بهره مند می شوند، اظهار کرد: این هدایا شامل مانتو، شلوار و کفش برای دختران و پیراهن، شلوار و کفش برای پسران می شوند که در بین مدارس ابتدایی و راهنمایی پسرانه و دختران توزیع می شود.


وی تصریح کرد: این هدایا توسط بنیاد علوی و با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان در بین دانش آموزان در حال توزیع است.


موسوی با بیان اینکه پوشاک های توزیع شده در بین دانش آموزان داری کارت گارانتی هستند، افزود: این هدایا در مدت سه روز در بین دانش آموزان توزیع می شود.


معاون اداره آموزش و پرورش بندر آستارا، توزیع هدایا در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را یک کار ارزشمند و نشان دهنده نگاه عادلانه مقام معظم رهبری به جامعه دانست و خاطر نشان کرد: این هدایا متبرک به دستان رهبر معظم انقلاب اند و دانش آموزان نیز با تلاش و کوشش خود به فکر رسیدن به درجات برتر علمی باشند.


موسوی با بیان اینکه بنیاد علوی وابسته به بنیاد امور مستضعفان زیر نظر مقام معظم رهبری است، گفت: این کار خیرالمنفعه در همه استان‌های کشور در قالب ساخت و ساز مدارس، کتابخانه و تجهیز آن ها نیز انجام می‌شود.

 

پایان پیام/



 

کد خبر 330088

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha