موج جدید انتصابات در استانداری یزد

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد طی احکامی مدیر کل دفتر امور سیاسی و انتخابات، سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و مشاور خود در امور فرهنگی و ارتباطات را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میر محمدی استاندار یزد، صبح امروز ( 16 آذر) طی احکامی جداگانه آقایان سعید عبداللهی را به سمت مدیر کل دفتر امور سیاسی و انتخابات و رضا زارع زاده را به سمت سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد معرفی کرد.


استاندار یزد همچنین غلامرضا محمدی را به سمت مشاور خود در امور فرهنگی و ارتباطات منصوب کرد.


استاندار یزد در بخش از احکام خود آورده است:


امید است با توکل به خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در راستای پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید ،ضمن بهره گیری از حداکثر توان و پتانسیل خود بتوانید در انجام امور محوله برابر ضوابط و مقررات موفق و موید به تاییدات الهی باشید.


لازم به ذکر است؛ زارع زاده قبلا به عنوان معاون مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، بخشدار نیر، بخشدار مرکزی خاتم و دبیر کمیسیون تعزیرات گندم، آرد و نان یزد مشغول به کار بوده است.


همچنین عبداللهی جانباز 55 درصد از کارمندان رسمی استانداری است که در کارنامه کاری خود خدمت در مسئولیت هایی چون معاون اداری مالی استانداری، مشاور استاندار، مدیر کل حوزه استاندار، ،مدیرکل بنیاد جانبازان استان، فرماندار شهرستان صدوق، مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و سرپرست فرمانداری بهاباد را دارد.
 

پایان پیام/

کد خبر 330204

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha