مدارس و ادارات شیراز فردا تعطیل خواهند بود

خبرگزاری شبستان: تمامی مدارس، ادارات شهرستان شیراز به جز ادارات خدمات رسان فردا (17دی) به علت بارش سنگین برف تعطیل اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، تمامی مدارس، ادارات شهرستان شیراز به جز ادارات خدمات رسان فردا (17دی) به علت بارش سنگین برف تعطیل اعلام شد.


به گفته شاهدان عینی، نیروهای امدادی و راهداری هنوز نتوانسته اند برخی معابر اصلی شیراز، همچون میدان صنایع، بلوار میرزای شیرازی، بلوار فرهنگ شهر را بازگشایی کنند و از این رو مردم هنوز مستاصل مانده اند.


با نزدیک شدن زمان نیمه شب و افزایش سرمای هوا نیاز است که گروه های امدادی کار خود را سریع تر انجام دهند، بارش برف هم اکنون سنگین تر شده و بر سختی کار امدادگران می افزاید.


نیروهای امدادی شیراز به گفته مهندس علیرضا پاک فطرت، شهردار این کلان شهر درآمادگی صد در صدی به سر می برند، این در حالی است که آتش نشانی شیراز نیز از شهروندان خواست تا وسایل نقلیه خویش را در زیر درختان پارک نکنند.


این سازمان امدادرسانی در پیامکی اعلام کرد، از ساعت 16 تا ساعت 20 بیش از 110 مورد امداد سقوط، شکستگی درخت بر روی خودرو، و امداد فروافتادن سیم برق و دیوار نیز 6 مورد انجام شده است، شهروندان نیز 2 هزار و 570 مرتبه نیز به شماره تماس آتش نشانی و خدمات ایمنی 125 تماس حاصل کرده اند.


در بیشتر خیابان های شیراز، شکستگی درختان بر اثر بارش برف صورت گرفته به گونه ای که گفته می شود اکثر درختان میدان ارتش شکسته است، پیش از این باغبانان باغ گیاه شناسی ارم شیراز در ساعت های مختلف اقدام به تکاندن درختان می کردند.

 

خاطر نشان می شود، تمامی خطوط تلفن های همراه شیراز اعم از همراه اول و ایرانسل با مشکل ارتباطی برخوردار شده اند.


پایان پیام/

کد خبر 330239

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha