2 شهید گمنام در شهرک مهدیه به خاک سپرده می‌شوند

خبرگزاری شبستان: معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه از دفن دو شهید گمنام در شهرک مهدیه در روز جمعه (20 دی) خبر داد.

‌حجت‌الاسلام محمود ملکدار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی گفت: شهدا با رشادت‌هایی که انجام دادند در راستای رفع مشکلات تلاش کرده و کوشیدند تا همواره نام اسلام پا برجا بماند.
 

وی بیان داشت: پس از گذشت چندین سال از دوران دفاع مقدس همچنان ما رشادت‌های شهدا را یاد می‌کنیم که باید این مسائل برای نسل جوان بازگو و تبیین شود.
 

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه با بیان اینکه پس از گذشته سال ها از دوران دفاع مقدس همچنان جنازه‌های برخی شهدا پیدا نشده و هر از چندگاهی فضای کشور با حضور آنها رنگ و بوی دیگری می‌گیرد.
 

حجت‌الاسلام ملکدار با اشاره به حضور پیکرشهدا در قم گفت: روز جمعه 20 دی ماه همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) شهر قم میزبان چهار شهید گمنام است که پیکر آنها تشییع خواهند شد.
 

وی بیان داشت: پیکر این شهدا از مسجد امام حسن عسگری(ع) تشییع و در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) طواف داده می‌شود.
 

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه از دفن دو شهید در شهرک مهدیه قم خبر داد و گفت: ساکنان این شهرک درخواست‌های مکرری برای دفن شهید در این منطقه داشتند که مورد موافقت مسئولان قرار گرفته و قرار است این شهدا روز جمعه در شهرک مهدیه دفن شوند.
 

حجت‌الاسلام ملکدار ادامه داد: دو شهید دیگر نیز پس از تشییع مردم به شهر دستجرد منتقل و به خاک سپرده خواهند شد.


پایان پیام/

کد خبر 330250

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha