دانشجویان پیرو راه سه شهید 16 آذر اند

کوثری تصریح کرد: قطعا دانشجویان ما باید در این روز همراه با اهداف آن سه دانشجو حرکت کنند و راه آنها را ادامه دهند و اگر غیر از این باشد ما باید به دانشجو بودن آنها شک کنیم.



اسماعیل کوثری، عضو هیئت رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز 16 آذر (روز دانشجو) به خبرنگار شبستان گفت: روز دانشجو بر این اساس بود که دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران به سفر مسئولان آمریکایی و رفتارهای آنها در ایران اعتراض کردند و سه نفر از این دانشجویان به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه این روز، روز ظلم‌ستیزی در کشورمان است، اظهار کرد: دانشجویان ما در این روز علیه سیاست‌های مسئولان آمریکایی برخاستند، پس اینکه عده‌ای بخواهند در این روز به جای مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی در جهت اهداف آنها گام بردارند قطعا همکار و همراه آنها هستند.

کوثری تصریح کرد: قطعا دانشجویان ما باید در این روز همراه با اهداف آن سه دانشجو حرکت کنند و راه آنها را ادامه دهند و اگر غیر از این باشد ما باید به دانشجو بودن آنها شک کنیم.

وی گفت: دستگاه‌های امنیتی و دانشگاهی ما باید با آگاهی با حرکت کسانی که تحت عنوان تشکل‌های دانشجویی در این روز غیر از این مسیر حرکت میکنند تا حد امکان جلوگیری کنند و اجازه ندهند آنها در جهت اهداف دشمن گام بردارند.

این نماینده اصولگرای مجلس اظهار کرد: حرکت و شعارهای دانشجویان بابصیرت ما باید همواره و در هر صحنه و زمانه‌ای  در جهت استقلال و پیشرفت کشور و استکبارستیزی باشد.

وی با اشاره به برخی حرکت‌هایی که در روز دانشجو سال گذشته صورت گرفت، گفت: در سال گذشته همین دانشجویان و اساتید بودند که با عده‌ای فریب خورده از سوی آمریکا و سران فتنه برخورد کردند و با آنها مقابله کردند.

وی ادامه داد: دیدیم بعد از این روز برخی از همان دانشجویان که فریب برخی حرف‌ها را خورده بودند اعتراف کردند و به مسیر اصلی خود برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام برگشتند و همین نشان‌دهنده شکست توطئه‌های استکبار بود.

کوثری با تأکید بر آگاهی‌بخشی به قشر جوان به ویژه دانشجویان، خاطرنشان کرد: وظیفه اساتید، بسیج و نهادهای فرهنگی است که به دانشجویان ما بصیرت لازم را برای شناخت راه درست بدهند تا آنها با فریب دشمنان قسم‌خورده انقلاب فریب نخورند.

پایان پیام/
 

کد خبر 3305

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha