جشنواره ملی تحریر عشق تا 30 بهمن تمدید شد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از تمدید جشنواره ملی تحریر عشق تا 30 بهمن سال جاری خبر داد.

علی گهرسودی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، صبح امروز(18 دی) در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ایلام، اظهار کرد: با توجه به استقبال گسترده هنرمندان سراسر کشور، این جشنواره تا 30 بهمن سال جاری تمدید شد.


وی، با بیان اینکه این جشنواره در راستای تحریر جملات زیبا، احادیث، روایات، متون ادبی در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی در این استان برگزار می شود، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره اعتلای خط تحریری، تقویت و توجه به زیبا نویسی در مخاطبان، ترویج هنرمندانه فرهنگ غنی عاشورا و معرفی استعدادهای برتر خط تحریری در استان است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، تصریح کرد: علاقه مندان می توانند در سه رده سنی نوجوانان 10 تا 17سال، جوانان 17 تا 29 سال و بزرگسال 29 به بالا در این جشنواره شرکت کنند.


گهرسودی، ابراز کرد: این جشنواره ملی به همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، انجمن خوشنویسان ایران شعبه ایلام، اداره کل ورزش و جوانان استان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام در مرکز استان برگزار می شود.


وی، در پایان از تمامی هنرمندان خوشنویس ایلامی خواست که در این جشنواره شرکت کرده و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان 24 متری ولی عصر(عج) بالاتر از چهارراه سیدالشهدا انجمن خوشنویسان ایران نمایندگی استان ایلام ارسال کنند.


پایان پیام/

 

کد خبر 330656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha