خانواده شهدادردفاع ازارزش‌های انقلاب عزیزترین سرمایه خود رااهدا کردند

خبرگزاری شبستان: مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا آمل گفت: خانواده شهدا در عرصه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی عزیزترین سرمایه خود را در راه انقلاب اهدا کردند و باید مورد تکریم باشند.

سعید سعیدی، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان آمل امروز(18دی) در گفتگو با خبرنگار شبستان با تاکید برگرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، یادآورشد: ایام الله دهه فجر امسال همانند سال های گذشته برنامه های متنوع با موضوعات فرهنگی، ورزشی و هنری برای تمام اقشار جامعه در کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان آمل تدارک دیده شده است که با همکاری هیئت امنا و پایگاه بسیج مسجد به اجرا درخواهد آمد.


وی به همکاری و نقش اثر گذار بانوان در زمان انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس اشاره کرد و از برگزاری کلاس احکام ویژه بانوان و تبیین نقش آنها در پیروزی انقلاب در این کانون خبر داد.


سعیدی از برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع دهه فجر ویژه دانش آموزان ابتدایی خبر داد و خاطرنشان شد: انقلاب اسلامی ایران پس از رسیدن به پیروزی با رهبری امام راحل(ره) موفقیت های بسیاری در حوزه های مختلف با هدایت و رهبری مقام معظم رهبری کسب کرده که شناساندن آنها به کودکان و نوجوانان ضروری است.


وی با بیان اینکه شهدا نشان عزت جامعه اسلامی ما هستند و خانواده شهدا در عرصه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی عزیزترین سرمایه خود را در راه انقلاب اهدا نمودند، گفت: یکی از مهمترین برنامه های این کانون در ایام دهه فجر دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی گلزار شهدا است.


سعیدی برپایی نماز صاحب الزمان(عج)، پیاده روی خانوادگی، مسابقه تیراندازی، برگزاری جشن ولادت امام حسن عسکری(ع) بعداز نماز مغرب و عشاء، برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر و شرکت در راهپیمایی 22بهمن را نیز از دیگر برنامه های اجرایی کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا همزمان با دهه مبارک فجر اعلام کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 330713

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha