افتتاح 10 کانون فرهنگی و هنری همزمان با دهه فجر امسال در استان زنجان

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد زنجان گفت: همزمان با دهه فجر امسال 10 کانون فرهنگی و هنری در استان افتتاح می شود.

مرتضی مقدمی در گفتگو با خبرنگار شبستان در زنجان اظهار داشت: همزمان با دهه فجر امسال 22 عنوان برنامه در سطح کانونهای فرهنگی و هنری مساجد با مضامین انقلابی برگزار می شود.


وی به افتتاح 10 کانون فرهنگی و هنری مساجد در این ایام اشاره کرد و یادآور شد: نمایشگاه روزنامه های روز شمار انقلاب در تمامی کانونهای مساجد استان زنجان دایر خواهد شد.
 

این مقام مسئول به برگزاری محفل انس با قرآن کریم و اهدا ثواب آن به روح پاک امام (ره) و شهدای انقلاب در 500 مرکز مجری طرح تلاوت نور اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در همین راستا یادواره شهدای انقلاب از سوی دبیرخانه مساجد اجرا می شود.


مقدمی همچنین برپایی مراسم اختتامه سوگواره خامس آل عبا و تجلیل از برگزیدگان این سوگواره را یادآور شد و ادامه داد: از سوی کانون شیفتگان مولی مسابقه ساخت آدمک جهت استفاده در راهپیمائی 22 بهمن عملی خواهد شد.


مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان به برگزاری مسابقات ورزشی تنیس روی میز و دارت بین اعضای کانون های مساجد شهر زنجان از سوی کانون مصطفی خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: کانون کمیل هم مراسم جشن و نور افشانی در سالروز شب پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار خواهد کرد.
 

به گفته مقدمی، جشنواره خاطره نویسی دهه فجر " مسجد محله ما در انقلاب" نیز همزمان با این ایام از سوی کانون امام علی(ع) برگزار می شود.
 

وی همچنین برگزاری مراسم جشن و سخنرانی تحت عنوان " با انقلاب تا ظهور" و برپایی 2 ایستگاه صلواتی در روزهای 12 و 22 بهمن ماه از سوی کانون کانون شهدای محراب را یادآور شد و گفت: آذین بندی و برپایی مراسم جشن در کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان، اعزام کاروان بازدید از موزه عبرت، دیدار با خانواده شهدا و توزیع کتاب در بین کتابخانه های کانونهای فرهنگی و هنری مساجد از دیگر برنامه های این روزها است.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 330805

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha