ساخت 10 پروژه محرومیت زدایی از محل زکات

خبرگزاری شبستان: بخشدار زنجانرود با اشاره به اقدامات انجام شده از امور زکات در این بخش از استان، از ساخت 10 پروژه محرومیت زدایی از محل زکات جمع‌آوری شده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، علی پاک منش در جلسه شورای زکات شهرستان زنجان اظهار کرد: طی سال جاری اقدامات بسیاری در زمینه ترویج و تبلیغ زکات در زنجانرود صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به دیوارنویسی 10 روستا در این بخش اذعان داشت: همچنین طی سال جاری جلسات مختلفی با حضور دهیاران برگزار و در زمینه امر زکات تبیین و تبلیغ لازم صورت گرفته است.

 

بخشدار زنجانرود در ادامه با تاکید بر ساخت پروژه‌های عمرانی به ویژه خانه بهداشت از محل زکات با مشارکت بسیج سازندگی تصریح کرد: طی سال جاری 10 مورد پروژه محرومیت زدایی از محل زکات جمع‌آوری ساخته شده است.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان، در ادامه این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط اعضای شورای زکات شهرستان زنجان ارائه شد که از جمله آن برگزاری سه همایش با حضور مبلغان، تهیه و توزیع بروشورهای تبلیغی در بحث زکات، معرفی مبلغان از طرف سازمان تبلیغات، تهیه و بروشور کمیته امداد در روستاها بود.

 

همچنین تبلیغ و ترویج زکات به صورت چهره به چهره و عمومی در روستاهای شهرستان، شناسایی محرومین در روستاها نیز از دیگر اقداماتی است که در قالب ترویج و تبلیغ زکات صورت گرفته است.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 331045

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha