ایجاد گروه های تکفیری؛ توطئه دشمنان برای اختلاف افکنی بین مسلمان است

خبرگزاری شبستان: رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: دشمن از اختلاف بین شیعه و سنی نفع مادی و سیاسی می برد و ایجاد گروه های تکفیری و سلفی توطئه دشمنان برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان است.

حجت الاسلام سید عبدالصاحب حسینی، رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان ایحاد اختلاف و درگیری بین مسلمانان را از برنامه های دشمنان اسلام عنوان کرد و افزود: دشمنان با ایجاد این شرایط بدنبال منافع خود هستند.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت و ایام ولادت پر خیر و برکت حضرت محمد(ص) افزود:در شرایط کنونی انسجام و اتحاد مسلمانان بهترین راه مبارزه با دشمنان اسلام است.

به گفته وی،دشمنان همیشه با استفاده از ایجاد تفرقه ،اختلاف و خصومت نقشه خود را در بین مسلمانان عملی می کند و با این حربه غیر آشکار آنها را از توجه به مسائل اصلی منحرف می کند.

*اسرائیل دشمن مشترک شیعه و سنی است

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان اسرائیل را دشمن مشترک شیعه و سنی دانست و گفت: همه تلاش آمریکا برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است تا موجبات انحراف و غفلت مسلمانان از وجود دشمنی غدار و سرسختی چون اسرائیل را فراهم کند.

حجت الاسلام حسینی افزود: هوشیاری و بصیرت مسلمانان در دشمن شناسی و برنامه های متنوع و متعدد آنها ضروری است تا با شناخت هر چه بیشتر و بهتر توطئه هایشان نقشه های آنها را در نطفه خفه کنند.

وی افزود:دشمنان در حال حاضر بیشترین تلاش خود را در برنامه ریزی برای ایجاد تفرقه و خصومت بین مسلمانان انجام می دهند.

*ایجاد گروه های تکفیری و سلفی توطئه ای توسط دشمنان برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان است

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان کشتار شیعیان توسط سلفی ها و تکفیری ها و اختلاف بین شیعه و سنی را نمونه ای از این برنامه های دشمن برشمرد و گفت: سلفی ها گروه های افراطی هستند که حتی به عقاید اهل سنت نیز پایبند نیستند و فقط ادعای مسلمانی دارند.

حجت الاسلام حسینی اظهارداشت: سلفی ها با این اقدامات و کارهای خود حتی در مسیر اعتقادات و منویات اهل تسنن نیز حرکت نمی کنند.
 

پایان پیام/

کد خبر 331056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha