برگزاری مجالس انس باقرآن کریم و کرسی های تلاوت نور در کاشان

خبرگزاری شبستان: مسئول دارالقرآن الکریم اداره تبلیغات اسلامی کاشان از برگزاری مجالس انس باقرآن کریم و کرسی های تلاوت طی ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

سید عبدالرضا تولیت، مسئول دارالقرآن الکریم اداره تبلیغات اسلامی کاشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: برگزاری 7 مجلس انس با قرآن کریم، کرسی های تلاوت، جشن گلواژه ها و شکوفه های قرآنی از جمله این برنامه ها است که طی نخستین نشست کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور اعضای این کمیته در سالن اداره تبلیغات اسلامی کاشان مصوب شد.

وی با اشاره به طرح و بررسی پیشنهادات و نظرات اعضای کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در مورد هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه های دهه فجر با محوریت قرآنی در نخستین نشست این کمیته افزود: کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی یکی از 44 کمیته این ستاد است.

به گفته وی،برپایی جلسات قرآنی و برگزاری برنامه های فرهنگی با محوریت قرآن در این برهه از زمان برای تمام اقشار بویژه نسل کودک، نوجوان و جوان ضروری و بسیار تاثیر گذار و سازنده است.

مسئول دارالقرآن الکریم اداره تبلیغات اسلامی کاشان با تاکید بر اینکه توجه به امور قرآنی در همه زمان ها و مناسبت ها بویژه در ایام الله دهه فجر یک تکلیف دینی است، افزود: همکاری همه نهادها در راستای گرامیداشت ایام فرخنده پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری پرشور برنامه‌های دهه فجر با محوریت قرآن وظیفه همگانی است.

تولیت، برگزاری شور قرآنی در بین مردم در ایام دهه فجر برای گرامیداشت روزهای ایثارگری و فداکاری ملتی که پیروزی خود را وامدار قرآن و اهل بیت(علیهم السلام اجمعین ) است تاکید کرد و گفت: برنامه‌ریزی برای اجرای معارف قرآنی در این ایام علاوه بر نهادهای قرآنی و فرهنگی رسالت تمامی دستگاه‌های اجرایی است.

وی اظهارداشت:با وجود کمبود و محدودیت بودجه‌های دستگاه‌های قرآنی بسیار محدود برگزاری مراسم دهه فجر با حضور و همکاری همه جانبه و فعال همه دستگاه ها می تواند با رنگ و بویی قرآنی و به طور شایسته برگزار شود.
به گفته وی، دهه فجر با برنامه‌ریزی دستگاه‌های قرآنی می‌تواند تبلور هم‌افزایی و تعامل این دستگاه‌ها و وحدت جمعی آنها با توجه هر چه بیشتر مسئولان به صورت فراسازمانی شود.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 331057

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha