ضرورت تحول نظام آموزشی کشور با رویکرد اسلامی

خبرگزاری شبستان: قائم‌مقام کانون مدارس اسلامی کشور گفت: در حال حاضر 500 مدرسه اسلامی در کشور شناسایی شده و ضرورت تحول نظام آموزشی کشور با رویکرد اسلامی احساس می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حسین بنی‌اسدی، قائم‌مقام کانون مدارس اسلامی کشور شب گذشته در سومین اجلاس دبیران کانون مدارس اسلامی کشور با اشاره به رحلت استاد پرورش، مبارز سابق انقلابی کشور اظهار داشت: استاد پرورش یکی از بزرگان کشور به شمار می‌رفت که همواره دفاع از ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی را در دستور کار خود قرار می‌داد.
 

وی با بیان اینکه استاد پرورش خدمات زیادی به مدارس اصفهان داشت، تصریح کرد: استاد پرورش به تعلیم و تربیت عشق می‌ورزید و تربیت اسلامی به میزان قابل توجهی مورد توجه او بود و به کانون مدارس اسلامی نیز خدمات بسیاری داشت.
 

قائم‌مقام کانون مدارس اسلامی کشور با اشاره به اهداف این کانون تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم که مدارس اسلامی را در کشور توسعه دهیم و دولت یازدهم نیز این مسئله را باید بیش از گذشته مورد توجه قرار دهد.
 

وی با اشاره به ضرورت افزایش توجه به مدارس اسلامی در کشور، بیان داشت: مسئولان باید در زمینه تحول نظام آموزشی کشور تلاش بسیاری کنند و اسلام‌ مداری، منطق و ولایت‌مداری را در مدارس اسلامی کشور مورد توجه قرار دهند.
 

بنی‌اسدی با اشاره به اهمیت خودداری از مسائل سیاسی در مدارس اسلامی گفت: کانون مدارس اسلامی کاری به جناح‌بندی‌های سیاسی نداشته اما در کنار آن تربیت آینده‌سازان سیاسی کشور و انقلاب را در دستور کار دارد و تلاش می‌کند که با برنامه‌های مناسب و کار کارشناسی و پژوهش در راستای اهداف خود گام بردارد.
 

وی گفت: در حال حاضر 500 مدرسه اسلامی در کشور شناسایی شده و باید از ایده‌ها و برنامه‌های آنها استفاده کرد تا انقلاب اسلامی از این مدارس سود ببرد.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 331070

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha