رویکرد مدارس اسلامی کشور، توجه به اصول نظام است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: رویکرد مدارس اسلامی کشور، توجه به اصول نظام است و ما در این زمینه پیش می‌رویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، مجید عاملیان، مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان شامگاه چهارشنبه در سومین اجلاس کانون مدارس اسلامی کشور با اشاره به ضرورت توجه به مفاهیم دین اسلام اظهار داشت: مدارس اسلامی در زمینه مسائل اسلامی توجه ویژه‌ای از خود نشان می‌دهند و در زمینه تربیت نقش قابل توجهی ایفا می‌کنند.
 

وی با بیان اینکه مدارس باید به مسائل دینی و شئونات اسلامی توجه کنند، تصریح کرد: مدارس باید در زمینه مسائل دینی گام ویژه‌ای بر دارند و انس با قرآن را در دستور کار خود قرار دهند تا این مسئله در زمینه ترویج معنویت مفید باشد.
 

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به ضرورت توجه به اقتضای روز و مسائل مورد نیاز جامعه گفت: مدارس دینی باید با توجه به مسائل روز و زمان‌شناسی گام بردارند و ما نباید در فعالیت‌های خود با تحجر رفتار کنیم زیرا تحجر با اهداف مدارس اسلامی سازگار نیست.
 

وی با بیان اینکه توجه به اصول انقلاب اسلامی و ولایت فقیه در دستور کار مدارس اسلامی قرار دارد، بیان داشت: مدارس اسلامی باید به اصول انقلاب اسلامی و ولایت فقیه پایبند باشند و این مسئله را در دستور کار خود قرار دهند.
 

عاملیان به ضرورت غنی‌سازی محتوای مدارس اسلامی در کشور اشاره کرد و گفت: توسعه مدارس اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد و مشارکت‌های مردمی در این زمینه باعث رسیدن به اهداف مد نظر می‌شود.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 331075

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha