آمادگی یگان های ارتش فارس برای خدمت رسانی به مردم در روزهای برفی

خبرگزاری شبستان: فرمانده ارشد نظامی آجا در استان ‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: یگان‌ های ارتش آماده خدمت‌ رسانی به مردم استان فارس در برف و کولاک روزهای آینده هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، دکتر امیر سرتیپ دوم حسین محمدی، فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در منطقه فارس و کهگیلویه و بویر احمد گفت: یگان‌ های ارتش آماده خدمت‌ رسانی به مردم استان فارس در برف و کولاک روزهای آینده هستند.


وی با اشاره به اینکه پنج یگان ویژه در پی انسداد جاده ‌های استان در 48 ساعت با توزیع مواد غذایی در بین مسافران و خوردروهای گرفتار شده در برف به امدادرسانی پرداختند، تصریح کرد: در پی‌ بارش سنگین برف و انسداد جاده‌های مواصلاتی استان یگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران از ساعات ابتدایی با حضور در جاده ‌های مختلف استان با استفاده از تجهیزات و نیروی انسانی با توزیع مواد غذایی در بین مسافران و خودروهای گرفتار شده در برف به امدادرسانی پرداختند.


ارشد نظامی آجا در فارس ادامه داد: یگان های تیپ 55 هوابرد، تیپ 37 زرهی، مرکز آموزش پیاده، مرکز آموزش زرهی و پشتیبانی منطقه 2 با حضور در مناطق دشت ارژن، خان‌زنیان و دارنگون به یاری هموطنان شتافتند.


به نقل از روابط عمومی ارتش منطقه فارس، امیر سرتیپ دوم محمدی اظهار داشت: تیپ 55 هوابرد به عنوان نخستین یگان امدادی با حضور در منطقه دشت ارژن در بازگشایی این محور نقش بسزایی را ایفا کرد.


این مقام ارشد نظامی تاکید کرد: یگان‌های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان فارس در هر شرایطی با آمادگی کامل حاضر به خدمت‌رسانی به مردم شریف استان هستند.


پایان پیام/

کد خبر 331282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha