امر به معروف و نهی از منکر، وظیفه‌ای که مردم نسبت به مردم دارند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه اردل گفت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای است که مردم نسبت به دولت و بالعکس و مردم نسبت به مردم دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از چهارمحال وبختیاری، حجت‌الاسلام موسی سلمانپور امام جمعه اردل صبح امروز(21دی) در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان بازرسی‌های نامحسوس دستگاه‌های اداری و اختصاص اعتبارات بخش فرهنگی دستگاه‌ها با اولویت امر به معروف و نهی از منکر را از وظایف ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان دانست.

 

وی بر ضرورت فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کرد و گفت: سه عنصر فرهنگ‌سازی، الگوسازی و رفتارسازی روحیه‌ مسئولیت‌پذیری اجتماعی را در مردم تقویت کند.

 

سلمانپور ادامه داد: برهمین اساس چنانچه کسی در جامعه کار خیری انجام داد، باید از او تقدیر شود تا زمینه‌ای برای ترویج خوبی‌ها در جامعه فراهم شود و بالعکس اگر منکری از کسی سر بزند، افراد جامعه در خود احساس مسئولیت کرده و نهی‌ از منکر کنند.

 

امام جمعه اردل هدف ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر را احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه‌ دانست و گفت: احیای این مهم در جامعه جوانان را در برابر تهاجم فرهنگی دشمن واکسینه می کند.

 

وی بر ضرورت صدور احکام مسئولیتی ستاد احیای امر به معروف در این شهرستان تأکید کرد و گفت: بازرسی‌های نامحسوس از دستگاه‌های اداری و اختصاص اعتبارات بخش فرهنگی دستگاه‌ها با اولویت امر به معروف و نهی از منکر از دیگر وظایف ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر محسوب می‎شود.


پایان پیام/

کد خبر 331514

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha