برنامه های روز بسیج رسانه در تبریز

خبرگزاری شبستان: به مناسبت بزرگداشت روز بسیج رسانه برنامه های مختلف فرهنگی، ورزشی از سوی سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی و کانون بسیج رسانه تبریز برگزار می شود.

مختار خوش پیمان، مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه عاشورا آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، با اشاره به اینکه روز 21 دی ماه سالروز شهادت غلامرضا رهبر به عنوان روز بسیج رسانه معرفی شده است،اظهار داشت: به مناسبت این روز مهم، برنامه های مختلفی با همکاری رسانه های جمعی و نهادهای مرتبط در تبریز اجرا می شود.


وی در ادامه، برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال در تبریز با عنوان جام شهدا و جانبازان رسانه استان، حضور اصحاب رسانه در برنامه های رادیویی و تلویزیونی و اجرای همایش اختتامیه برنامه ها وتجلیل از برندگان این مسابقات و تیز تقدیر از ایثارگران اهالی رسانه را از جمله برنامه های بزرگداشت سالروز بسیج رسانه برشمرد.


خوش پیمان با تاکید بر اهمیت رسانه و ضرورت توجه به اهالی رسانه، هدف از برگزاری این برنامه ها را ایجاد زمینه برای تعامل بیشتر اهالی رسانه و همگرایی بیشتر آنان در انجام کارهای رسانه ای در امر اطلاع رسانی و ارتقای آگاهی و فرهنگ جامعه دانست.


وی افزود: مسابقات فوتسال از 21 دی الی 7 بهمن با شرکت 10 تیم رسانه ای استان در سالن شهید سعدی بهزیستی استان اجرا خواهد شد.


مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه عاشورا آذربایجان شرقی گفت: مسابقه تیراندازی ویژه آقایان و بانوان اهالی رسانه نیز 27 دی ماه درسالن میرداماد هیات تیراندازی تبریز برگزار می شود.


پایان پیام/

 

کد خبر 331541

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha