جشنواره سفرنامه و خاطره نویسی رضوی در ایلام برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از برگزاری جشنواره سراسری سفرنامه و خاطره نویسی رضوی در این استان خبر داد.

علی گهرسودی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، صبح امروز(22 دی) در این خصوص به خبرنگار شبستان در ایلام، گفت: جشنواره رضوی برای هشتمین سال پیاپی در استان ایلام برگزار می شود.


وی، با بیان اینکه در سال های قبل جشنواره رضوی در موضوعات خدا و تجلی توحید در اندیشه رضوی و پیامک ادبی برگزار شده است، افزود: برای سومین سال پیاپی نیز جشنواره سراسری سفرنامه و خاطره نویسی رضوی در این استان برگزار می شود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، از توزیع بیش از یک هزار پوستر فراخوان این جشنواره در کشور خبر داد و گفت: این تعداد پوستر از طریق ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان های مختلف توزیع شده است.


گهرسودی، با اشاره به جشنواره سفرنامه نویسی و خاطره نویسی رضوی از سری برنامه‌های جشنواره بین المللی امام رضا (ع) است، افزود: این جشنواره به مناسبت میلاد با سعادت عالم آل محمد (ص) حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) و همزمان با دهه کرامت در مرکز استان برگزار می‌شود.


وی، تصریح کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را با موضوع خاطره نویسی و سفرنامه امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س)، شاه چراغ و سایر امامزادگان به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ارسال کنند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، با بیان اینکه در مراسم اختتامیه این جشنواره از هشت برگزیده تقدیر خواهد شد، یادآور شد: نفر اول این مسابقه به جشنواره سراسری رضوی که همزمان با میلاد امام رضا(ع) در مشهد مقدس برگزار می شود، راه خواهد یافت.


گهرسودی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را با موضوع خاطره نویسی و سفرنامه امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س)، شاه چراغ و سایر امامزادگان به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ارسال کنند.


پایان پیام/

کد خبر 331838

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha