جشن بزرگ وحدت در رضوانشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری شبستان: رئیس تبلیغات اسلامی رضوانشهر از برگزاری جشن بزرگ هفته وحدت با حضور دکتر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، جمعه (27) دی در پره سر رضوانشهر خبر داد.

حجت الاسلام نادر یوسفی مطلق، رئیس تبلیغات اسلامی رضوانشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با بیان اینکه نام گذاری 12 تا 17 ربیع الاول به نام هفته وحدت اقدام مناسبی برای تقویت وحدت بین مسلمانان و ناکام گذاشتن دشمنان اسلام در ایجاد تفرقه است، اظهار کرد: هفته وحدت فرصتی است که  تمام مسائل عمده اختلافی را بیندیشیم و راه‌های وحدت را جستجو کنیم. 

 

 

وی با بیان اینکه جامعه اسلامی نمونه بارز و کاملی از اتحاد، همدلی و یکپارچگی مسلمانان در جهان است، گفت: دشمنان با ایجاد نفاق و تفرقه درصدد ضربه زدن به اسلام و ارزش‌های اسلامی هستند و بیداری اسلامی مسلمانان، تمام فتنه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

 

 

حجت الاسلام یوسفی مطلق با بیان اینکه علما با تبیین درست مسائل دینی می‌توانند وحدت را میان مسلمانان به وجود آورند، افزود: متاسفانه امروز برخی از وهابیون با حمایت از کشورهای صهیونیسم وآمریکا باعث گسترش تفرقه بین مسلمانان شدند ونتیجه آن به خاک وخون کشیده شدن بسیاری از مسلمانان سوریه وعراق شده است.  

 

 

 

وی در ادامه از برگزاری جشن بزرگ وحدت در رضوانشهر خبر داد و افزود: این جشن با حضور دکتر محمدباقر نوبخت، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور برگزار می‌شود.

 

 

رئیس تبلیغات اسلامی رضوانشهر اذعان کرد: جشن بزرگ وحدت، جمعه(27 دی) بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد مرحوم حاج آقا شرفی پره سر برگزار می شود.

 

 

 

پایان پیام/ 

 

 

کد خبر 331841

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha