همایش رو در رو با برترین ها در استان یزد برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: به همت کانون فرهنگی و هنری اندیشه مطهر همایش رو در رو با برترین های در استان یزد برگزار می شود.

محمد باقر پارسائیان، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری اندیشه مطهر، کانون تخصصی آموزش استان یزد در گفتگو با خبرنگار شبستان از برگزاری همایش تخصصی انگیزشی- مشاوره ای با عنوان "رو در رو با برترین ها "در استان یزد خبر داد.


پارسائیان با اشاره به حضور جناب آقای اکبر نژاد مشاور تحصیلی – تربیتی و عضو پیوسته انجمن های مشاوره و برنامه ریزی درسی ایران به عنوان سخنران ویژه این همایش، افزود: حضور استاد آبائی مشاور برتر خانواده و استاد حوزه و دانشگاه و همچنین رتبه های برتر کنکور 92 و امیدهای کنکور 93 استان از سایر برنامه های این همایش می باشد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری اندیشه مطهر زمان برگزاری این همایش را 4 بهمن ماه سال جاری اعلام کرد و اظهار داشت: این همایش در محل سالن آمفی تئاتر امامزاده جعفر (ع) واقع در بلوار جمهوری برگزار می شود.


پارسائیان افزود: این همایش با حضور داوطلبان حضور در کنکور سراسری93 و خانواده های آن ها در دو سانس ، از ساعت 9 الی 12 ویژه خواهران و 16 الی 19 ویژه برادران برگزار می شود.


وی آخرین مهلت جهت ثبت نام در این همایش را پایان دی ماه اعلام کرد و گفت: علاقه مندان به شرکت در این همایش می توانند جهت ثبت نام حضوری به بنیاد ملی نخبگان استان واقع در بلوار دانشجو مراجعه کنند.


مدیر مسئول کانون تخصصی آموزش استان تصریح کرد:علاقه مندان همچنین می توانند از طریق وب سایت www.qasemani.irو انتخاب بخش سنگر علم نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند.


پارسائیان افزود: همایش تخصصی رو در رو با برترین ها به همت این کانون و همکاری بنیاد ملی نخبگان و دبیرخانه کانون های مساجد استان برگزار می شود.

 

 پایان پیام/

کد خبر 331850

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha