برگزاری 35 عنوان برنامه در سطح مدارس ایلام

خبرگزاری شبستان: مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام، گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر سال جاری 35 عنوان برنامه در سطح مدارس این استان باشکوه هر چه بیشتر برگزار می شود.

یزدانبخش شریفی، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، صبح امروز(23 دی) در گفت و گو با خبرنگار شبستان اظهار کرد: این برنامه ها به صورت متنوع و با محوریت حضور دانش آموزان در آیین های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح مدارس مناطق مختلف استان برگزار می شود.


وی، افزود: جشن ها و آیین های پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و باید شرایطی فراهم شود که این مراسم در دهه فجر امسال با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود.


مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، ابراز کرد: کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر استان ایلام با تشکیل نشست های متعددی برنامه های تاثیرگذاری در حوزه های فرهنگی، بصیرتی و ورزشی و تبیین اندیشه ها و آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبری اجرا خواهد کرد.


شریفی، حضور پررنگ فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی روز 22 بهمن، اجرای مراسم گلبانگ انقلاب اسلامی، برگزاری برنامه های قرآنی، برگزاری برنامه ها و مسابقات ورزشی نظیر کوهپیمایی و راهپیمایی، مسابقات کتابخوانی، جشن های ویژه انقلاب در سطح مدارس، حضور روحانیون در سطح مدارس را از دیگر برنامه های دهه فجر در سطح مدارس عنوان کرد.


وی، با بیان اینکه ستاد دهه فجر در همه مدارس استان تشکیل می شود، گفت: نواخته شدن زنگ انقلاب در سطح مدارس، استقبال از تمثال مبارک حضرت امام (ره) از محل فرودگاه ایلام به سمت مدرسه شاهد حسین ابن علی (ع) با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان از برنامه های شاخص در دهه فجر سال جاری خواهد بود.


مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، در پایان خاطرنشان کرد: سرود دسته جمعی انقلاب در تمامی مدارس ایلام، اجرای برنامه های متنوع با موضوع دهه فجر همزمان با ایام گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 332148

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha