جشنواره علمی پژوهشی مدیریت اسلامی در فرهنگ رضوی شهریور93برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: دبیر جشنواره علمی پژوهشی مدیریت اسلامی در فرهنگ رضوی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی از برگزاری سومین جشنواره علمی پژوهشی مدیریت اسلامی در فرهنگ رضوی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، علی اصغر حاجی نقی، کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی صبح امروز(23دی) در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  سومین جشنواره علمی پژوهشی مدیریت اسلامی  از سلسله جشنواره های دوازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع)  از سوی کمیته امداد استان و همزمان با دهه کرامت در شهریور ماه 93 در مشهد برگزار می شود.

 

وی افزود: در جشنواره مدیریت اسلامی در فرهنگ رضوی سعی شده است تا اطلاع رسانی عمومی و حضور افراد صاحب نظر و نخبگان پررنگ تر شود.


مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی اظهار افزود: کمیته امداد برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به جامعه هدف خود جشنواره های علمی پژوهشی را برگزار می کند تا با بهره گیری از خرد جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه، نخبگان و فرهیختگان در رشته های متفاوت اما مرتبط با حوزه های کاری این نهاد بتواند میزان سطح رضایتمندی را افزایش دهد.


حاجی نقی از معصومین (ع) به عنوان کامل ترین انسان ها و الگوهای جهان هستی یاد کرد و ادامه داد : برگزاری این جشنواره با ویژگی اسلامی بودن آن می تواند کمک اصولی به بحث مدیریت داشته باشد و مشکلات و آسیب های اجتماعی را رفع کند.


وی با توجه به اقتضای جامعه در خصوص وجود ضعف مسائل مدیریتی رویکرد و عنوان سال جاری این جشنواره را بر مبنای مدیریت اسلامی در فرهنگ رضوی اعلام کرد و خاطر نشان کرد: با توجه به اسلامی بودن کشور هر چقدر به مسائل مدیریتی با پیروی از سیره و منش ائمه اطهار (ع) پرداخته شود ضعف مسائل مدیریتی را کمتر شاهد خواهیم بود.


دبیر جشنواره علمی پژوهشی مدیریت اسلامی در فرهنگ رضوی در این نهاد به ارتباط و سنخیت موضوع مدیریت اسلامی در فرهنگ رضوی با فعالیت های کمیته امداد پرداخت و افزود:خیلی از فعالیت های این نهاد زیر مجموعه هایی از این موضوع محسوب می شود.


وی به برگزاری ی جشنواره " اقتصاد خانواده در فرهنگ رضوی" در شهریور ماه سال جاری از سلسله جشنواره های یازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) اشاره کرد و ادامه داد: پس از برگزاری این جشنواره جلسه ای در مورد آسیب شناسی این برنامه برگزار شد که سعی بر آن است تا نقاط ضعف و آسیب های شناسایی شده در جشنواره سال آینده رفع شود.


حاجی نقی از حضور مجامع علمی و دانشگاهی در برگزاری این جشنواره یاد کرد و گفت : در راستای برگزاری این جشنواره دانشگاه امام صادق(ع)، پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات و معاونین دفتر مرکزی کمیته امداد مشارکت و همکاری داشته اند که تاکنون به نتایج موثر و مطلوبی برای برگزاری این جشنواره دست پیدا کرده ایم.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 332174

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha