رسانه ها با هم افزایی، بصیرت و آگاهی را در جامعه افزایش دهند

خبرگزاری شبستان:جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: رسانه ها با هم افزایی، بصیرت و آگاهی را در جامعه افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردار مجتبی فدا، جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان امروز در آیین یادواره شهدای رسانه و تبلیغات اصفهان در تالار هنر گفت: رسانه ها باید با هم افزایی در جهت بصیرت بخشی به مردم عمل کنند و با ترویج اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی اسلامی و اصلاح الگوی مصرف جامعه را به سمت ارزش های بنیادین انقلاب سوق دهند.


وی در ادامه صحبت‌های خود به تشکیل جبهه رسانه‌ای و نیز وحدت رسانه‌ای در مقابل دشمن اشاره کرد و گفت: رسانه‌های ما در مقابل تهدیدات دشمن باید به صورت هماهنگ عمل کنند و به عنوان مثال در مباحث انرژی هسته‌ای و نیز مذاکرات ژنو به محکوم کردن بیگانگان و نیز تلطیف اوضاع داخلی بپردازند.


فدا اظهار داشت: رسانه ها باید با داشتن طرح و برنامه در مقابل تهدیدات دشمن آماده باشند و پادزهر تهاجمات اخلاقی را به کار گیرند و گرنه غافلگیر خواهیم شد.


وی با بیان اینکه رسانه ها با صداقت، ابتکار و خلاقیت باید روحیه نشاط را به مردم هدیه دهند و از غفلت رسانه ای بپرهیزند، گفت: رسانه ها با بهره گیری از الگوی حسنه شهدا می توانند نقش خود را در دفاع از آرمان های نظام و انقلاب و حفظ عزت و آزادگی ایران اسلامی ایفا کنند.


جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه برخی رسانه‌ها به دنبال دو قطبی کردن جامعه هستند، افزود: عده‌ای از رسانه‌ها طرفدار مذاکره با آمریکا و برخی مخالف این قضیه هستند و در این میان برخی شکاف بین مردم و مسئولان را دنبال می‌کنند.


فدا اضافه کرد: چرا ما نباید حول محورهای نظام اهداف خود را سوق دهیم و این وظیفه برعهده رسانه است که اجازه ندهد چنین تهاجم‌هایی در کشور رخنه کند و هم اکنون مهم ترین ابزار که حتی به مراتب قدرتش از بمب اتم و موشک بیشتر است رسانه است.


وی با اشاره به اینکه آنچه در مذاکرات ژنو و در مجامع جهانی مطرح می‌شود مورد قبول است و ما نیز صحبت‌های تیم مذاکره‌کننده را قبول داریم، افزود: همه این موارد در راستای استقلال، عزت و آزادی ملت ایران است.


جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان با انتقاد از تعطیلی برخی مراکز صنعتی و هسته ای گفت: پایبندی به اصول و خط قرمز های انقلاب و حفظ و نگهداری انرژی هسته ای از مطالبات اصلی مردم از تیم مذاکره کننده است.


وی با بیان اینکه حفظ عزت و آزادگی از اصول مورد مطالبه مردم است، گفت: نگهداری و استفاده از اورانیوم 20 درصد و عدم کاهش سانتریفیوژ ها و رفع همه تحریم ها از خواسته های اصلی مردم است که رسانه ها باید یه آن بپردازند.


گفتنی است، یادواره شهدای رسانه استان اصفهان صبح امروز دوشنبه"23 دی" برای نخستین بار در استان اصفهان به منظور تجلیل و تکریم شهدای رسانه و تبلیغات در تالار هنر اصفهان برگزار شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 332416

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha