حضور 365 حافظ خردسال در جشن ولادت رسول(ص)

خبرگزاری شبستان: مدیر روابط عمومی موسسه قرآنی دارالتحفیظ از برگزاری جشن بزرگ ولادت پیامبر(ص) با حضور 365 حافظ خردسال این موسسه خبر داد.

لیلا مجدرضایی، مدیر روابط عمومی موسسه قرآنی دارالتحفیظ با اشاره به  برگزاری  ویژه‌برنامه جشن ولادت پیامبر (ص) در این موسسه به خبرنگار قرآنی خبرگزاری شبستان گفت: همزمان با سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص)، امام صادق (ع)و هفته وحدت جشنی  با حضور 365 نفر از حافظان خردسال مؤسسه قرآنی دارالتحفیظ برگزار می شود.

وی با اشاره به کم و کیف برگزاری این مراسم تصریح کرد: همزمان با شب ولادت پیامبر و امام صادق (ع) مؤسسه قرآنی دارالتحفیظ واحد برادران از ساعت 15 تا 16 و 30 دقیقه 28 دی ویژه‌برنامه‌ای برای قرآن‌آموزان حفظ خردسال خود برگزار می‌کند. گفتنی است در این مراسم تلاوت قرآن کریم با حضور قاریان بین‌المللی، برنامه تواشیح و سرودخوانی و مسابقه برگزار می‌شود.

رضایی با اشاره به برنامه‌های اجرایی موسسه قرآنی دارالتحفیظ در ترم زمستان عنوان کرد: همزمان با آغاز و ثبت‌نام ترم زمستان مؤسسه قرآنی دارالتحفیظ علاقه‌مندان به شرکت در کلاس‌های حفظ خردسالان شامل حفظ موضوعی و حفظ سوره، حفظ بزرگسالان رشته قرائت، روخوانی، روانخوانی، فصیح‌خوانی، صوت و لحن قرآن کریم حضور دارند که 20 اسفند سال جاری همزمان با برگزاری مراسم پایان دوره به شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها گواهی معتبر اعطا می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در ترم بهار کلاس‌های آموزش قرآن مؤسسه دارالتحفیظ واحد برادران می‌توانند در تاریخ 24 اسفند به این موسسه مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی موسسه قرآنی دارالتحفیظ با اشاره به دیگر برنامه‌های فرهنگی این موسسه خاطرنشان کرد: موسسه قرآنی دارالتحفیظ برای توانمندی والدین و ارتباط آنها با کودکان کلاس‌های آموزشی رایگان با حضور دکتر زندی، یکی از روان‌شناسان مجرب کشور روز پنج‌شنبه 19 دی ویژه والدین شرکت‌کنندگان در کلاس‌های آموزشی موسسه قرآنی دارالتحفیظ برگزار می‌شود.

پایان پیام/

 

کد خبر 332602

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha